کد خبر : 1712436 | 16 مهر 1399 ساعت 16:30 | 95.6K بازدید | 5 دیدگاه

جلسه مهم درباره محرومیت آل‌کثیر و شکایت النصر

جلسه مشترک مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون با علی رغبتی و مهدی رسول‌پناه عضو هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل فدراسیون برگزار شد.

جلسه مهم درباره محرومیت آل‌کثیر و شکایت النصر

به گزارش "ورزش سه"، در این نشست، دبیرکل فدراسیون فوتبال بر تداوم حمایت ها از کلیه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد.


همچنین فعالیت‌های فدراسیون در خصوص پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر با همکاری بخش امور بین الملل باشگاه پرسپولیس مورد تبادل نظر قرار گرفت.فدراسیون فوتبال در مهلت مقرر درخواست شرح تفصیلی رای را از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته است و به محض وصول این شرح تفصیلی، درخواست استیناف باشگاه در مورد رای صادر شده، ارائه خواهد شد.

 

در همین حال درباره شکایت باشگاه النصر عربستان بعد از بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار ارائه مدارک مربوط به جذب بازیکنان جدید تیم در بازه زمانی قانونی نقل و انتقالات شده است.لایحه دفاعیه باشگاه پرسپولیس توسط بخش حقوقی و بین الملل باشگاه و با همکاری امور حقوقی و بین المللی و همچنین وکلای باشگاه و با همراهی بخش‌های ذیربط در فدراسیون و سازمان لیگ تنظیم خواهد شد و در موعد مقرر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌شود.

دیدگاه‌ها