کد خبر : 1712346 | 16 مهر 1399 ساعت 09:20 | 35K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره مصری لیورپول و قلبی از جنس طلا

دفاع محمد صلاح ستاره لیورپول از یک مرد بی خانمان و جلوگیری از آزار و اذیت او باعث شده این ستاره مصری با تمجیدهای بسیاری مواجه شود.

ستاره مصری لیورپول و قلبی از جنس طلا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از منتشر شدن جزئیاتی از مداخله محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در جریان آزار و اذیت یک مرد بی خانمان در نزدیکی ورزشگاه آنفیلد، موجی از تمجید و ستایش از او به راه افتاده و از صلاح به عنوان قهرمانی درون زمین و بیرون از زمین یاد می‌شود.

 

1534043

 

در اواخر ماه سپتامبر محمد صلاح در حالی سوار بر اتوموبیل خود وارد یک پمپ بنزین در شهر لیورپول می‌شود و متوجه می‌شود که گروهی کوچک مشغول توهین و آزار و اذیت یک مرد بی خانمان به نام دیوید کریگ هستند. ستاره مصری مداخله کرده و مانع از ادامه آزار او شده و به آن گروه خاطرنشان می‌کند که روزی ممکن است خودشان شرایط مشابهی پیدا کنند. صلاح سپس به مرد بی خانمان مقدار پول داده و او را راهی می‌کند.

 

بعد از انتشار تصاویر مداخله صلاح که در دوربین مداربسته پمپ بنزین ضبط شده موجی از ستایش او در لیورپول به راه افتاد.

 

1534044

 

روزنامه سان به سراغ آن مرد بی خانمان رفته و نظرش را درباره ماجرا پرسید. کریگ در این باره به سان گفت: " صلاح در دنیای واقعی همانقدر بی نظیر بود که در زمین چمن برای لیورپول بی نظیر است. او شنید یک گروه از جوانها به من چه می گویند و پیش ما آمد و به آنها گفت خود شما ممکن است چند سال دیگر همین وضعیت را داشته باشید. من اول فکر می کردم توهم می بینم تا اینکه مو یک اسکناس صد پوندی به من داد و متوجه شدم همه آنچه دیده ام واقعی بوده. صلاح یک اسطوره واقعی است".

 

این اقدام انسان دوستانه صلاح در همان شبی اتفاق افتاده که لیورپول در لیگ برتر آرسنال را 3-1 شکست داده. صلاح در آن مسابقه از ابتدا تا دقیقه 90 در میدان حضور داشت و بازی کرد.

 

ستاره مصری خط حمله لیورپول به اقدامات انسان دوستانه معروف است. او در سالهای اخیر هزینه ساخت یک مرکز پزشکی و یک مدرسه دخترانه در کشورش مصر را پرداخت کرده و در دیگر پروژه‌های خیریه هم مشارکت داشته است.

 

 

دیدگاه‌ها