کد خبر : 1712366 | 16 مهر 1399 ساعت 11:20 | 30.9K بازدید | 2 دیدگاه

هیجان‌‌انگیزترین انتقال سال از لای پنجره!

پیراهن کانتونا و رونالدو به کاوانی رسید

ادینسون کاوانی می‌گوید از اینکه پیراهن شماره 7 باشگاه منچستریونایتد در اختیارش قرار داده شده به شدت احساس غرور می‌کند.

پیراهن کانتونا و رونالدو به کاوانی رسید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای از PSG به منچستریونایتد اعلام شد پیراهن شماره 7 باشگاه که توسط بزرگانی مثل کریستیانو رونالدو و اریک کانتونا پوشیده شده بود در اختیار او قرار گرفت.

 

کاوانی بعد از اطلاع از این موضوع گفت برای پذیرش مسئولیت پوشیدن پیراهن شماره 7 منچستریونایتد آماده است و پوشیدن این پیراهن را برای خود افتخاری بزرگ می داند.

 

1533814

 

پیراهن شماره 7 در منچستریونایتد پیراهنی شناخته شده و تاریخی است که ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، دیوید بکام، اریک کانتونا و جرج بست در تاریخ پرافتخار این باشگاه آن را به تن کرده اند. کاوانی که در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات با قراردادی یک ساله با گزینه‌ای برای یک تمدید یک ساله دیگر، به یونایتد پیوسته می‌گوید از مسئولیت بزرگ چنین پیراهنی آگاه است.

 

کاوانی در این باره گفت: " پوشیدن پیراهن شماره 7 منچستریونایتد برای من مایه غرور و افتخار است. من برای به عهده گرفتن این مسئولیت آماده می شوم و تمام سعی ام را می کنم. من از پوشیدن این پیراهن لذت خواهم برد و امیدوارم بتوانم در یونایتد تاثیرگذار باشم".

 

1526254

 

ستاره اروگوئه‌ای در ادامه گفت: " من با منچستریونایتد قراردادی دو ساله دارم و می خواهم برای موفق شدن در این تیم با تمام قوا تلاش کنم. من اینجا حس خوبی دارم".

 

 

دیدگاه‌ها