کد خبر : 1712386 | 16 مهر 1399 ساعت 12:40 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرنطینه و مشکل کاوانی برای اولین بازی یونایتد

ادینسون کاوانی که اخیراً از PSG به منچستریونایتد منتقل شده به دلیل قوانین قرنطینه کرونا اولین بازی شیاطین سرخ را از دست خواهد داد.

قرنطینه و مشکل کاوانی برای اولین بازی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای PSG در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی به منچستریونایتد پیوست ولی به دلیل قوانین قرنطینه کرونا در بریتانیا او احتمالاً اولین بازی تیم جدیدش که مقابل نیوکاسل برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

 

1534013

 

کاوانی بعد از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن به همراه دیگر بازیکنان این تیم در محیط شبه قرنطینه زندگی نکرده بلکه به شرایط عادی زندگی برگشته بود. بر اساس قوانین دولت بریتانیا هر فردی که از خارج از کشور به خاک این کشور وارد شود باید به مدت 14 روز در قرنطینه بماند.

 

با توجه به اینکه اولین بازی یونایتد ده روز دیگر مقابل نیوکاسل برگزار خواهد شد و کاوانی از سه روز گذشته دوران قرنطینه خود در انگلیس را شروع کرده او یک روز بعد از بازی تیم جدیدش مقابل نیوکاسل می‌تواند به جمع بازیکنان یونایتد اضافه شود.

 

1534099

 

البته روزنامه تایمز می‌گوید باشگاه منچستریونایتد در تلاش است دولت انگلیس و اتحادیه فوتبال این کشور را قانع کند که با توجه با استثنا بودن چند ورزشکار حرفه ای دیگر از این قانون، کاوانی هم از قرنطینه 14 روزه معاف شود و بتواند در بازی مقابل نیوکاسل به میدان برود.

 

 

دیدگاه‌ها