کد خبر : 1712395 | 16 مهر 1399 ساعت 13:15 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

لوو: رودیگر برای ترک چلسی همه کار کرد

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید آنتونیو رودیگر مدافع این تیم با هدف بیشتر بازی کردن در تیمی دیگر‌، تمام تلاشش را کرد تا از چلسی جدا شود ولی موفق نشد.

لوو: رودیگر برای ترک چلسی همه کار کرد

به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید آنتونیو رودیگر دفاع وسط این تیم با هدف بازی کردن منظم و قرار گرفتن در شرایط مسابقه امسال تابستان برای ترک چلسی دست به هر کاری که ممکن بود زد ولی در نهایت موفق نشد. لوو می‌گوید رودیگر چندین پیشنهاد داشته و در فصل زمستان بار دیگر برای خروج از چلسی تلاش خواهد کرد.

 

1534110

 

رودیگر اخیراً از سوی فرانک لمپارد به ندرت به میدان فرستاده می‌شود و به نظر می‌رسد در برنامه‌های او جایی ندارد. اضافه شدن تیاگو سیلوا به چلسی رقابت در مرکز خط دفاعی را برای رودیگر سخت تر کرده و به همین دلیل او در تابستان امسال تلاش کرد چلسی را ترک کند.

 

یواخیم لوو در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز آلمان مقابل ترکیه گفت: " من در روزهای اخیر بازیکنان‌مان را به دقت زیر نظر داشتم. ما معتقدیم که عده زیادی از بازیکنان‌مان امسال در باشگاه هایشان به عنوان بازیکنان اصلی به میدان می‌روند ولی نمی‌توان این را در مورد تک تک آنها صادق دانست".

 

1534112

 

سرمربی آلمان در ادامه گفت: " من دائماً با رودیگر در تماس هستم. آنتونیو در هفته آخر چند پیشنهاد داشت ولی متاسفانه هیچکدام از آنها عملی نشد. او می‌تواند در زمستان دوباره تلاش کند. رودیگر حتی درحالیکه چند هفته‌ای است در شرایط مسابقه نبوده ولی می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. من چند سال است که روند پیشرفت او را زیر نظر داشته ام و می دانم در این مدت چقدر خوب کار کرده".

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها