کد خبر : 1712397 | 16 مهر 1399 ساعت 13:25 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

خشم دخیا از مدافع یونایتد: چکار می‌کنی لوک؟

تصاویر جدید نشان می‌دهد داوید دخیا دروازه‌بان یونایتد در جریان شکست سنگین مقابل تاتنهام تا چه حد از جاگیری لوک شاو مدافع این تیم عصبانی بود.

خشم دخیا از مدافع یونایتد: چکار می‌کنی لوک؟

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر جدید شبکه اسکای از دیدار روز یکشنبه منچستریونایتد و تاتنهام که با شکست تحقیرآمیز یونایتد با نتیجه 6-1 به پایان رسید داوید دخیا سنگربان یونایتد روی یکی از گلهای تاتنهام تا چه حد از لوک شاو مدافع این تیم عصبانی بوده و چقدر بر سر او فریاد کشیده است.

 

در این تصاویر مشخص است درحالیکه یونایتد 3-1 از تاتنهام عقب افتاده در جریان یکی از حملات حریف، داوید دخیا تلاش زیادی می‌کند تا لوک شاو دفاع چپ این تیم را برای موضع گیر‌ی بهتر در مقابل مهاجمین حریف هدایت کند. ولی دخیا هر چه تلاش می‌کند روی شاو کوچک‌ترین تاثیری ندارد.

 

1534114

 

 

درحالیکه یونایتد ده نفره است سرژ اوریه در سمت راست خودی فضای بزرگی در مقابل خود می بیند و لوک شاو که باید این فضا را پوشش دهد اصلاً در تصویر نیست. درحالیکه مگوایر برای قطع کردن سانتر موقعیت خود را ترک کرده دخیا با فریاد از شاو می خواهد جای خالی مگوایر را پر کند.

 

1534119

حواس شاو به هری کین در حاشیه محوطه جریمه است و فرار سون از پشت سرش را نمی بیند

 

اما لوک شاو بدون اینکه از فضای پشت سرش باخبر باشد تنها به استارت هری کین چشم دوخته و این در حالی است که سون به راحتی از کنار شاو گذشته و وارد فضا می‌شود.

 

دخیا که سعی می‌کند شاو را متوجه کند فریاد می‌زند: " نه لوک، جلو، جلو". اما شاو زمانی متوجه اشتباهش می‌شود که دیگر دیر شده و سون که به تیر نزدیک یونایتد رسیده توپ را وارد دروازه او می‌کند.

 

1534117

خشم دخیا به خاطر خالی گذاشتن تیر نزدیک توسط لوک شاو

 

دخیا ناگهان مثل آتش فشانی از خشم منفجر می‌شود و بر سر لوک شاو فریاد می‌زند: " هی، اینجا تیر نزدیک است، چکار می‌کنی". دخیا سپس برگشته و با عصبانیت به تیر دروازه ضربه می‌زند.

 

1534116

گلزنی سون برای تاتنهام روی اشتباه شاو

 

دیدگاه‌ها