کد خبر : 1712438 | 16 مهر 1399 ساعت 16:45 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

استراتژی جالب مورینیو برای له کردن منچستر

ژوزه مورینیو یکی از سنگین ترین شکست های خانگی تاریخ منچستریونایتد را به این تیم تحمیل کرد.

استراتژی جالب مورینیو برای له کردن منچستر

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از منچستر اونینگ نیوز، یکشنبه گذشته در اولدرافورد بود که تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو توانست منچستریونایتد را 1-6 مغلوب کند. میزبان ابتدا در دقیقه دوم توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی به گل رسید ولی در ادامه، تاتنهام دو گل سریع به ثمر رساند و با اخراج آنتونیو مارسیال، کار برای یونایتد دشوارتر نیز شد تا در انتها 4 گل دیگر نیز دریافت کند.

 

 

1533459

 

 

حربه و استراتژی اصلی مورینیو برای ضربه زدن به یونایتد به کناره های زمین بر می گشت جایی که اوریه و سرخیو رگیلون ماموریت داشتند با فشار روی لوک شاو و وان بیساکا(دو مدافع کناری یونایتد) بازیکنان فاز تهاجمی تیم شان یعنی اریک لاملا و سون را تغدیه کنند.

 

مورینیو به این دو گفته بود که میسون گرین وود و مارکوس راشفورد در کارهای دفاعی ضعف دارند و به مدافعان کناری تیم شان کمک نمی کنند. رگیلون و اوریه در سمت چپ و راست فضای حرکتی بسیار خوبی داشتند و بدون مزاحمت نفوذ می کردند. این مهمترین استراتژی آقای خاص برای انتقام گیری تاریخی از تیم سابقش بود که البته اخراج کودکانه مارسیال نیز کار او را بسیار راحت تر کرد.

پس از این شکست حالا زمزمه های برکناری اوله گنار سولسشر و آمدن مائوریسیو پوچتینو به گوش می رسد. جالب اینکه یونایتد در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، سمت چپ دفاعی خود را نیز با جذب الکس تلس تقویت کرد.

 

 

1533428

دیدگاه‌ها