کد خبر : 1712466 | 16 مهر 1399 ساعت 18:57 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ازبکستان ۱ - ایران ۲

ملی‌پوشان فوتسال با برد شروع کردند

شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه به برتری مقابل تیم ملی ازبکستان دست پیدا کردند.

ملی‌پوشان فوتسال با برد شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دیدار تیم ملی فوتسال ایران پس از شیوع ویروس کرونا عصر امروز به میزبانی تیم ملی ازبکستان برگزار شد که در پایان شاگردان ناظم‌الشریعه موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک شدند.

 

نیمه نخست:

 

* دو دقیقه ابتدایی این دیدار با فشار دو طرف همراه شد. ازبکستان نیز به پشتوانه حدود ۱۵۰ تماشاگری که تشویق پُر سر و صدایی ایجاد کرده بود، در تلاش برای رساندن خود به دروازه ایران بود و دو نفوذ موفق هم داشت که با واکنش خوب سپهر محمدی منجر به گل نشد.

 

* ملی‌پوشان ایران خیلی سریع جریان بازی را در دست گرفتند و بازی در ۶ دقیقه بعدی متعادل‌تر پیش رفت. ضمن اینکه موقعیت بسیار خوب ایران در دقیقه هفتم بازی با واکنش دروازه‌بان ازبکستان تبدیل به گل نشد تا اینکه در دقیقه ۹ بازی یک خطای پنالتی روی علی اصغر حسن‌زاده صورت گرفت که توسط علی ابراهیمی به گل نخست ایران تبدیل شد.

 

* بازی در کنترل کامل ملی‌پوشان ایران پیش رفت تا اینکه طاها نعمتی در دقیقه ۱۳ روی یک توپ ربایی فوق‌العاده و حرکت سریع، گل دوم ایران را با ضربه بغل پا، توپ را وارد دروازه میزبان کرد.

 

* دیگر موقعیت گلزنی این دیدار روی شوت علی ابراهیمی توسط دروازه‌بان ازبکستان راهی کرنر شد. در دقیقه ۱۷ مسابقه نیز پاس زیبا و عمقی توکلی با شوت حسن‌زاده همراه شد، اما توپ از کنار تیرک دروازه به اوت رفت .

 

* ازبک‌ها یک نفوذ جدی دیگر نیز انجام دادند اما پاس رو به بیرون و ضربه دیگر بازیکن ازبکستان به خوبی توسط محمدی دفع شد.

 

* سپهر محمدی با دو واکنش خوب‌ دیگر در ۲ دقیقه پایانی نیمه نخست از دروازه ایران به خوبی حراست کرد.

 

1534187

 

نیمه دوم:

 

* سپهر محمدی یکبار دیگر در دقیقه ۳ نیمه دوم با واکنش خوب خود مانع از گلزنی میزبان شد.

 

* تا دقیقه ۷ با تلاش یکسان دو تیم بازی پیش رفت تا اینکه روی یک پاس اشتباه به بازیکن ازبکستان، نخستین گل حریف به ثمر رسید.

 

* بازی با تلاش دو‌ تیم برای گلزنی ادامه داشت و در این بین هر کدام‌ از دو تیم موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردند که هیچ کدام تبدیل به گل نشد.

 

* ازبک‌ها دو دقیقه پایانی به پاورپلی روی آوردند اما موفق به گلزنی نشدند تا این دیدار با پیروزی ۲ بر یک ایران به پایان برسد.

 

1534188

دیدگاه‌ها