کد خبر : 1712546 | 17 مهر 1399 ساعت 12:19 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار ونزوئلا و کلمبیا با حال و هوای رئال مادرید

کی روش-پسیرو؛ این یک دوئل نیست

خوزه پسیرو سرمربی ونزوئلا این موضوع را رد می کند که بازی روزشنبه این تیم برابر تیم ملی کلمبیا دوئل او و کارلوس کی روش است.

به گزارش"ورزش سه" تیم های ونزوئلا و کلمبیا روز شنبه از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی در حالی به مصاف هم می روند که هدایت دو تیم برعهده دو مربی پرتغالی است.


"این دیدار کی روش و پیسرو نیست. این یک بازی بین دو کشور کلمبیا و ونزوئلا است." پسیرو در حالی این حرف را زد که بعد از هشت ماه که از قراردادش با ونزوئلا می گذرد اولین مسابقه اش را تجربه می کند:" شدت و اشتیاق را در تیم دیده ا. این تیم عزم و اراده زیادی دارد و می خواهد مردم خود را خوشحال کند. من می خواهم از همه بازیکنان به خاطر فداکاری و تلاش در تیم ملی تشکر کنم."


در سوی دیگر اما کرونا باعث شد تا کلمبیا برخی نفراتش را در اختیار نداشته باشد. دو بازیکن کلمبیایی اف سی پورتو یعنی اریبه و لوئیز دیاز ، که اولی به خاطر حضور در قرنطینه به خاطر ابتلا به کرونا و دومی به خاطر به دلیل مقررات بهداشتی نتوانستند پرتغال را ترک کنند و دیوید اسپینا دروزاه بان تیم ناپل به خاطر قوانین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جنوب ایتالیا نتوانست برای این بازی به تیم ملی کلمبیا ملحق شود.


در ونزوئلا ستاره این تیم سالومون راندون نتوانست اجازه حضور در تیم ملی را از تیم دالیان چین بگیرد چرا که در بازگشت از این بازی باید 15 روز در قرنطینه می ماند. مورنو و فیگورا که در ایالات متحده بازی می کنند نیز توسط باشگاه ها از سفر منع شدند.

 

 

1534305

 


در اردوی پسیرو دو بازیکن فعال در لیگ پرتغال حضور دارند: ویلانوآ از سنتاکلارا و موریلو از توندلا. در این لیست ناهول فرارسی از موریرنسه هم بود اما خط خورد.


ماموریت ونزوئلا در این مسابقات از آن جهت دشوارتر است که تنها تیم آمریکای جنوبی است که هزگر به جام جهانی نرفته است. کلمبیا اما برای سومین حضور متوالی در این رقابت ها می جنگد. 


کارلوس کی روش روز گذشته باره این بازی گفت:" ما انگیزه و اشتیاق زیادی داریم که می توانیم دوباره بازی کنیم."

 

نکته ای که به دوئل کی روش و پسیرو  دو سرمربی پرتغالی هیجان بیشتری می دهد این است که این دو در سال 2003 در رئال مادرید با هم کار می کردند. در آن تیم کی روش سرمربی و پسیرو دستیارش بود.

دیدگاه‌ها