کد خبر : 1712552 | 17 مهر 1399 ساعت 12:41 | 88.4K بازدید | 1 دیدگاه

نصیحت روزنامه‌نگار کلمبیایی به کارلوس

چهره جدید کارلوس کی‌روش در سال کرونا

چهره شکسته کارلوس کی‌روش در آستانه دیدار کلمبیا با ونزوئلا و انتقادها از او در کلمبیا به دلیل فهرست تیم ملی و روابط او با چند چهره جنجالی در فوتبال کلمبیا خبرساز شده است.

چهره جدید کارلوس کی‌روش در سال کرونا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی کلمبیا روز شنبه در شروع رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی به مصاف ونزوئلا می‌رود کارلوس کی روش سرمربی این تیم خبرساز شده است.

 

زمانی که کی‌روش در آستانه این بازی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت چهره شکسته او مورد توجه رسانه های کلمبیایی قرار گرفت. از سوی دیگر فهرست تیم ملی که از سوی کی‌روش اعلام شده در کلمبیا با انتقادهایی مواجه شده است.

 

1534321

 

از سوی دیگر در کلمبیا انتقادهای دیگری هم به کی‌روش وارد شده و رابطه او با یکی از ستاره های سابق فوتبال کلمبیا ماریو آلبرتو یپس دستاویز این انتقادها بوده.

 

کارلوس آنتونیو ولز روزنامه نگار فوتبالی مشهور کلمبیا در این باره به کی‌روش هشدار داد و گفت: " در هفت سال اخیر یکی از چیزهایی که برای ما تحملش خیلی سخت بود رابطه‌ای بود که بین پاسکوال لزکانو و خوزه پکرمن وجود داشت. این روزها هم یپس دقیقاً نقش لزکانو را برای کی روش بازی می‌کند. آقای مربی، من هشدار می‌دهم که می‌خواهند شما را به هر جا می‌خواهند هدایت کنند. پس به کسی اعتماد نکن و مراقب باش. اگر حسابی مراقب نباشی اتفاق هایی برایت می افتد که دوران حضورت در کلمبیا کوتاه خواهد شد".

 

1534323

 

یپس که ملی پوش سابق کلمبیایی است در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی و لجستیک تیم ملی فعالیت می‌کند. در کلمبیا گفته می‌شود او ممکن است از بین بازیکنان تیم ملی یارگیری کرده و آنها را علیه کی‌روش بشوراند. کی روش تا کنون در این باره اظهارنظری نکرده.

 

کی روش شنبه در اولین قدم در رقابتهای انتخابی جام جهانی به مصاف ونزوئلا می‌رود و چند روز بعد در سانتیاگوی شیلی در مقابل تیم ملی این کشور خواهد ایستاد.

 

1534322

 

در اختیار نداشتن داوید اوسپینا به دلیل ابتلا به کرونا و یایرو مورنو به دلیل مصدومیت مهمترین مشکلات کی‌روش به حساب می آید. فهرست بیست و پنج نفره بازیکنان کلمبیایی که کی روش تلاش برای صعود به جام جهانی را با آنها آغاز خواهد کرد از این قرار است:

 

دروازه بانها: آلوارو مونترو، کامیلو وارگاس، آلدیر کوینتانا، ادر شو

 

مدافعین: سانتیاگو آریاس، استفان مدینا، یری مینا، داوینسون سانچس، جیسون موریو، جان لوکومی، فرانک فابرا، موخیکا، گابریل فوئنتس

 

هافبک ها: خوان گیرمو گوادرادو، خورمان کامپوزانو، ویکتور کانتیو، ویلمار بوریوس، جفرسون لرما، استیون آلزاته

 

مهاجمین: فالکائو گارسیا، خامس رودریگز، دووان زاپاتا، لوئیس موریل آلفردو مورالس، جان کوردوبا

 

 

دیدگاه‌ها