کد خبر : 1712619 | 17 مهر 1399 ساعت 18:43 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس ادامه دار؛ اینتر و دو تست کرونای مثبت دیگر

گاتزتا مدعی شد تست کرونای راجا ناینگولان و روبرتو گالیاردینی مثبت شده است.

کابوس ادامه دار؛ اینتر و دو تست کرونای مثبت دیگر

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که بحران کرونا در فوتبال ایتالیا وارد فاز جدیدی شده و در واقع به یک مسئله بسیار نگران کننده تبدیل شده است. در ابتدا جنوا بود که به شکل گسترده با این ویروس روبرو شد و پس از آن مشخص شد که چند بازیکن از تیم هایی نظیر ناپولی و اینتر هم با این بیماری شوم مواجه شده‌اند.

 

روز گذشته مشخص شد که دو بازیکن اینتر یعنی میلان اشکرینیار و الساندرو باستونی به این ویروس مبتلا شده اند و باید پروتکل های مورد نظر را رعایت کرده و دوران قرنطینه را پشت سر بگذارند. بعد از این اتفاق قابل حدس بود که ابتلا به ویروس کرونا در اردوی اینتر ادامه داشته باشد؛ اتفاقی که حالا شاهد آن هستیم.

 

 

1534405

 

 

دقایقی پیش گاتزتا دلو اسپرت از دو کرونایی دیگر در باشگاه اینتر پرده‌ برداشت. بر این اساس راجا ناینگولان و روبرتو گالیاردینی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و باید دوران قرنطینه 14 روزه را پشت سر بگذارند. البته در عین حال گفته می‌شود که آنها فردا به منظور اطمینان یک تست دیگر خواهند داد.

 

در حالی تعداد بازیکنان کرونایی اینتر رو به افزایش است که نرآتزوری بعد از وقفه بازی های ملی در دربی حساس دلامادونینا به مصاف میلان خواهد رفت و این موضوع می‌تواند یک نگرانی جدی برای آنتونیو کونته و تیمش باشد.

 

دیدگاه‌ها