کد خبر : 1712629 | 17 مهر 1399 ساعت 20:00 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

زامبروتا و نگرانی مهم در مورد هافبک جوان میلان

جانلوکا زامبروتا، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که ساندرو تونالی برای موفقیت در میلان باید به اندازه کافی از نظر ذهنی قوی باشد.

زامبروتا و نگرانی مهم در مورد هافبک جوان میلان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه تیم های زیادی مثل یوونتوس و اینتر خواهان جذب پدیده فوتبال ایتالیا یعنی ساندرو تونالی شده بودند، این میلان بود که گوی سبقت را از آن ها ربود و موفق شد این بازیکن را از برشا به خدمت بگیرد. در واقع گفته شد که این پدیده ایتالیایی به دلیل علاقه قلبی به میلان این تیم را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرده است.

 

تونالی از زمان انتقال به میلان در شش مسابقه رسمی از جمله سه بازی در سری آ برای این تیم به میدان رفته است. با این وجود همانطور که سرمربی میلان یعنی استفانو پیولی پیش از این عنوان کرده بود، هافبک جوان برای درخشش در ترکیب روسونری به زمان احتیاج دارد چراکه شرایط در میلان با برشا کاملاً متفاوت است.

 

 

1532082

 

 

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا اما معتقد است که تونالی از ویژگی های لازم برای موفقیت برخوردار است اما در عین حال باید به لحاظ ذهنی قدرتمند عمل کند. جانلوکا زامبروتا در این باره گفت: " در سن 20 سالگی به نظر می رسد که او از تجربه لازم برخوردار است و بلوغ وی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اما باید به یاد داشته باشیم که او از برشا آمده است؛ تیمی که برای اهداف متفاوتی در مقایسه با میلان می جنگد.

 

من کاملاً تفاوت ورزشگاه های کوچک تر با استادیوم هایی نظیر نوکمپ و سن سیرو را متوجه می شوم و فکر می‌کنم در صورتی که شما از نظر ذهنی به اندازه کافی قوی نباشید، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد."

دیدگاه‌ها