کد خبر : 1712643 | 17 مهر 1399 ساعت 21:01 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات تارتار و نساجی به کجا رسید؟

مذاکرات مسئولان نساجی با مهدی تارتار برای سپردن هدایت این تیم هنوز به نتیجه نرسیده است.

مذاکرات تارتار و نساجی به کجا رسید؟

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی محمود فکری از تیم نساجی مسئولان این باشگاه به دنبال انتخاب جایگزین فکری هستند و در این راستا از روز گذشته با مهدی تارتار وارد مذاکره شده اند. در این رابطه تارتار روز گذشته با مدیران نساجی جلسه ای را برگزار کرد و خواهان این شد که ابتدا شرایط تیم را بسنجد. به همین خاطر دو دستیار تارتار بر سر بازی دوستانه نساجی و ذوب آهن حضور یافتند و عملکرد تیم قائمشهری را از نزدیک تماشا کردند. همچنین فیلم این بازی دوستانه نیز دیشب به دست تارتار رسید و او خودش هم شرایط نساجی را رصد کرد.

 

تارتار امروز نیز مذاکراتی با مسئولان نساجی داشت اما هنوز مسائلی وجوددارد که باید توافق شود. تارتار عقیده دارد با توجه به رفتن تعداد زیادی از نفرات نساجی، این تیم برای لیگ بیستم خوب بسته نشده و از طرفی باشگاه نیز با توجه به مشکلات اقتصادی توانایی جذب بازیکنان توانمند را ندارد.

 

از سوی دیگر علاوه بر موضوع جذب بازیکنان جدید تارتار هنوز در بحث مالی نیز با مدیران نساجی به توافق نرسیده است.

 

مذاکرات نساجی و تارتار ادامه دارد. مسئولان باشگاه شمالی قصد دارند قبل از اردوی تیم خود در کیش که از روز شنبه برگزار می شود سرمربی جدید را انتخاب کنند اماآنها همچنان در تلاشند تا بتوانند تارتار را برای قبول سرمربیگری راضی کنند. باید دید طی یکی، دو روز آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

دیدگاه‌ها