کد خبر : 1712677 | 18 مهر 1399 ساعت 10:20 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش گرت ساوت‌گیت از جوانان انگلیس

گرت ساوت گیت از عملکرد انگلیس مقابل ولز ابراز خوشحالی کرد و گفت دو نفر از ستاره‌هایش به بازی روز یکشنبه مقابل بلژیک خواهند رسید.

ستایش گرت ساوت‌گیت از جوانان انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در یک بازی دوستانه مقابل ولز پیش از شروع کار خود در لیگ ملت‌های یوفا با نتیجه 3-0 پیروز شد و گرت ساوت گیت سرمربی این تیم با ستایش از عملکرد بازیکنانش گفت برای بازی روز یکشنبه مقابل بلژیک دو ستاره غایب خود در این بازی را در اختیار خواهد داشت.

 

در آستانه دیدارهای مهم انگلیس در لیگ ملت‌های یوفا سه ستاره این تیم جیدون سانچو، تامی آبراهام و بن چیلول با نقض پروتکل‌های کرونایی در یک جشن تولد شرکت کردند تا جریمه شده و نتوانند در بازی دیشب به میدان بروند. ساوت گیت اما در پایان بازی گفت سانچو و آبراهام روز یکشنبه می توانند مقابل بلژیک حضور داشته باشند ولی وضعیت بن چیلول هنوز مشخص نیست.

 

1534473

 

ساوت گیت در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " تامی آبراهام و جیدون سانچو مستقل از تیم تمرین کرده اند. آنها با ما هستند ولی در قرنطینه به سر می برند. تست کرونای هر سه بازیکن ما منفی بوده. بن چیلول البته کمی ناخوش است که ما فکر می کنیم مساله مهمی نباشد ولی به خاطر احتیاط او را از بقیه بازیکنان دور نگه داشته ایم. پس احتمال عدم حضور او در مقابل بلژیک وجود دارد ولی جیدون و تامی حتماً حضور خواهند داشت".

 

1534474

 

سرمربی انگلیس در ادامه با ستایش از عملکرد بازیکنان جوانش در مقابل ولز گفت: " همه امشب دیدند که جوانهای ما چقدر انگیزه دارند و وقتی پیراهن تیم ملی را می پوشند هر کاری می کنند تا خودشان را ثابت کرده و اجازه ندهند کسی آن پیراهن را از دست شان در بیاورد. آنها می دانند که هر زمان به بازیکنان جوان فرصت بازی داده می شود باید از آن بیشترین استفاده را ببرند. چندین بازیکن جوان ما امشب همین کار را کردند و واقعاً عالی بودند".

 

 

دیدگاه‌ها