کد خبر : 1712734 | 18 مهر 1399 ساعت 14:24 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری بدون پول رضایتنامه رفت

واکنش باشگاه شهرخودرو به اظهارات خلعتبری

سخنگوی باشگاه شهرخودرو در واکنش به اظهارات محمدرضا خلعتبری گفت: جدایی خلعتبری به خواست خودش انجام شد چراکه نمی‌توانستیم درخواست او را انجام دهیم.

واکنش باشگاه شهرخودرو به اظهارات خلعتبری

به گزارش ورزش سه، جواد طاری بخش درباره جدایی این بازیکن مازندرانی به سپاهان گفت : خلعتبری در لیست آقای رحمتی وجود داشت و اتفاقا یک سال دیگر با باشگاه قرارداد  داشت اما او درخواستی را مطرح کرده بود که کادر فنی و باشگاه نمی‌توانست با آن موافقت کند.

 

وی ادامه داد: خلعتبری بازیکن با تجربه ای است و تلاش خود را برای تیم ما در مسابقات اسیایی انجام داد اما به هر شکل تصمیم او حضور در سپاهان و جدایی از شهرخودرو بود و برایش آرزوی موفقیت داریم.

 

سخنگوی باشگاه شهرخودرو درباره اینکه خلعتبری گفته است یکی از دستیاران رحمتی درباره او حرف هایی را مطرح کرده است که باعث جدایی اش شده گفت: اصلا این طور نیست. رابطه  آقای رحمتی و خلعتبری بسیار با هم خوب بود و همه می‌دانند این دو نفر سالها است با هم رفاقت دارند. همانطور که گفتم موضوع جدایی او مربوط  به موضوع دیگری است.

 

طاری‌بخش  در واکنش به این موضوع که دلیل جدایی خلعتبری چه بود گفت: زمانی که ما در قطر برای مسابقات باشگاه های آسیا حضور داشتیم اکبر صادقی با باشگاه، در طی ۱۵ روز که آنجا بودیم چند بار با او مذاکراتی را انجام داد. بعد از این موضوع خلعتبری به آقای رحمتی و دستیارانش و برخی از بازیکنان تیم عنوان کرده بود که اگر صادقی در این تیم بماند او از شهرخودرو جدا می‌شود.


با این وضعیت و شرطی که خلعتبری گذاشته بود رحمتی و باشگاه شهرخودرو به درخواست او جواب رد دادند و اعتنایی نکردند و طبق درخواست سرمربی قرارداد اکبر صادقی تمدید شد و در نهایت خود خلعتبری دیگر در تمرینات شرکت نکرد و راهی تیم دیگری شد.

 

طاری بخش در ادامه گفت : به هر شکل این موضوع اتفاق افتاده و خلعتبری به سپاهان رفته است و تصور می کنیم پرداختن به این موضوعات از سمت بازیکن سپاهان چندان درست نباشد و ما هم نمی خواهیم درباره دلایل این جدایی بیشتر از این توضیح بدهیم. هرچند که باید این موضوع را بگویم که باشگاه شهرخودرو بابت تلاش‌های خلعتبری در این باشگاه کمال تشکر را دارد و حتی در موضوع انتقال او به سپاهان با اینکه خلعتبری از قراردادش با ما یکسال دیگر باقی مانده بود اما به دستور آقای حمیداوی ریالی بابت هزینه رضایتنامه از او دریافت نکردیم. 

 

سخنگوی باشگاه شهرخودرو  ادامه داد: اعتقاد مجموعه باشگاه و شخص آقای حمیداوی این است که رحمتی به عنوان سرمربی تیم حرف اول و آخر را در خصوص جذب بازیکنان و نفرات مورد نیازش می‌گیرد و بر همین اساس ‌از تصمیمات او نیز حمایت می کنیم. رحمتی هم در همین مدت نشان داده است به نظم و انضباط تیمی بسیار حساس می باشد و همین موضوع می تواند به او کمک فراوانی کند، به ویژه اینکه رحمتی در قامت سرمربی تیم شهرخودرو با تجربه ای که از دوران بازی هایش به دست آورده و هوش بالایش، در حوزه فنی نیز با کسی مماشات نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها