کد خبر : 1712744 | 18 مهر 1399 ساعت 14:49 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین های ماه لیگ برتر در تسخیر اورتونی ها(عکس)

کالورت لوین و کارلو آنچلوتی به عنوان بازیکن و سرمربی ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی اورتون بعد از گذشت چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل 21-2020 آماده ترین تیم مسابقات نشان داده و در حال حاضر بالاتر از همه تیم های مدعی دیگر با 12 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

 

 

1534518

 

 

تیم کارلو آنچلوتی در هفته ابتدایی دست به کار بزرگی زد و موفق شد در خانه تاتنهام به پیروزی دست پیدا کند. آنها همچنین در هفته های بعدی به ترتیب مقابل تیم های وست برومویچ، کریستال پالاس و برایتون به پیروزی دست یافتند تا عملکرد فوق العاده خود را ادامه داده باشند.

 

همین نمایش های خوب از سوی آبی های مرسی ساید و از طرف دیگر حضور اورتون در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر در باعث شد دقایقی پیش سرمربی ایتالیایی این تیم یعنی کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی ماه سپتامبر این رقابت‌ها معرفی شود.

 

 

1534552

 

 

از طرفی یکی دیگر از دلایل موفقیت اورتون در فصل جاری درخشش مهاجم جوان و انگلیسی این تیم یعنی کالورت لوین بوده است. این بازیکن که شب گذشته در ترکیب تیم ملی انگلیس نیز موفق به گلزنی شد، در چهار هفته ابتدایی شش گل برای تیمش به ثمر رسانده و به همین خاطر به عنوان بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

 

 

1534553

 

 

همچنین گل جیمز مدیسون، هافبک 23 ساله و انگلیسی لسترسیتی در هفته سوم  به منچستر سیتی نیز به عنوان بهترین گل ماه سپتامبر لیگ برتر انتخاب شد.

 

 

Maddison Wins Budweiser Goal Of The Month

 

Award Nods For Rodgers, Vardy, Castagne & Maddison

دیدگاه‌ها