کد خبر : 1712762 | 18 مهر 1399 ساعت 15:34 | 30.3K بازدید | 3 دیدگاه

تشبیه جالب رونالدو به مارادونا و پیرلو به پپ و زیدان!

میرکو لوچسکو، سرمربی دیناموکیف می گوید که آنها مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

تشبیه جالب رونالدو به مارادونا و پیرلو به پپ و زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، دیناموکیف در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 به مصاف یوونتوس خواهد رفت. به جز بیانکونری یک تیم قدرتمند دیگر به نام بارسلونا نیز در گروه دیناموکیف قرار دارد و به همین خاطر کار این تیم اوکراینی برای صعود به دور حذفی بسیار سخت و چیزی شبیه غیر ممکن است.

 

رویارویی با قهرمان 9 دوره پیاپی رقابت های سری آ و از طرف دیگر تقابل با برنده پنج باره توپ طلا یعنی کریستیانو رونالدو می تواند چالش بسیار ترسناک و البته جذابی برای دیناموکیف باشد. میرکو لوچسکو، سرمربی تیم اوکراینی در این باره گفت: " رونالدو مانند مارادوناست و هر جا که بازی می‌کند تاثیر خود را می گذارد. مواجه شدن با CR7 همیشه نگران کننده است زیرا او عاشق گلزنی است و قاطعیت منحصر به فردی دارد. ما سعی خواهیم کرد که او را به عنوان یک تیم کنترل کنیم اما مشکل این است که یوونتوس بازیکنان دیگری مانند پائولو دیبالا ،آلوارو موراتا، دژان کولوسفسکی و فدریکو کیه زا را هم دارد."

 

 

1534581

 

 

لوچسکو درباره حضور آندره آ پیرلو روی نیمکت باشگاه یوونتوس نیز گفت: " من می‌دانستم که او می‌تواند کارش را در مربیگری دنبال کند. همین امر را در مورد دیگو سیمئونه نیز پیش‌بینی کرده بودم. از اینکه پیرلو کار خود را در مربیگری از یوونتوس آغاز کرده تعجب نمی کنم. این اصلاً برای او انتخاب خطرناکی نیست چراکه باشگاه هم او را برگزیده و از وی حمایت خواهد کرد. من برای او بسیار خوشحال هستم و می دانم که می تواند مانند گواردیولا و زیدان یک مربی خوب هم باشد."

دیدگاه‌ها