کد خبر : 1712771 | 18 مهر 1399 ساعت 16:01 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

آداما عادی نیست

انریکه: اسپانیا یکی مثل مسی و رونالدو نمی خواهد

سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری امروز خود یک بار دیگر به تمجید از آداما ترائوره پرداخت و گفت که به فوق ستاره در تیمش نیاز ندارد.

انریکه: اسپانیا یکی مثل مسی و رونالدو نمی خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آداما ترائوره در بازی دوستانه برابر پرتغال اولین بازی رسمی خود را برای اسپانیا انجام داد تا رسما به دعوت تیم ملی مالی پاسخ منفی بدهد. در دو مقطع او با بدشانسی شانس بازی برای اسپانیا را از دست داده بود ولی برابر پرتغال نه تنها به میدان رفت که همه را نیز به تحسین وا داشت.

به خصوص فیزیک بدنی عالی آداما که در وولورهمپتون نیز همه را انگشت به دهان کرده، او را به فوتبالیستی متمایز تبدیل کرده است.

 

 

1534586

 

 

لوئیس انریکه در نشست خبری بازی با سوئیس در لیگ ملت های اروپا و در مورد آداما گفت:« او یک مورد استثنایی است. شما نمی توانید فوتبالیستی با ویژگی های او را در دنیا پیدا کنید. آداما راست می گوید. او وزنه نمی زند و عضلاتش ژنتیکی هستند. البته که تمرین و تلاش سخت را هم باید در این فیزیک بدنی و خصوصیات فردی فوتبالش موثر دانست. آداما قدرتمند و سریع است ولی روی توپ نیز مهارت کامل دارد و بازیکنی در خدمت تیم است.

تاکتیک خاصی برای او نداریم و اینجا برنامه ریزی ها برای تیم است و نه یک بازیکن؛ هرچند استراتژی هایی داریم تا او بتواند از توانایی هایش به بهترین شکل استفاده کند. ویژگی های او عادی نیستند و این یک واقعیت است.»

 

 

1529993

 

 

عدم وجود فوق ستاره ای مثل رونالدو و مسی در اسپانیا:« همین تیم را ترجیح می دهم به اینکه بخواهم فوق ستاره ای داشته باشم که بخواهد همه چیز را تحت تثیر قرار دهد. این البته نظر شخصی من است و از مجموعه ای که در اختیارم است راضی هستم.»

 

دیدگاه‌ها