کد خبر : 1712843 | 19 مهر 1399 ساعت 01:43 | 185.1K بازدید | 19 دیدگاه

تیم عربستانی ناتوان از پرداخت دستمزد ستاره

عبدالرزاق حمدالله النصر را تهدید کرد

ستاره مراکشی النصر عربستان به دنبال جدایی از این باشگاه است.

عبدالرزاق حمدالله النصر را تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرزاق حمدالله که دو فصل فوق‌العاده در باشگاه النصر پشت سر گذاشته و از عوامل اصلی موفقیت این تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان و همچنین صعودشان به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا بود، اکنون مسؤولان این تیم را تهدید به فسخ قرارداد کرده است.


این ستاره مراکشی که دو سال قبل ۳۴ گل در ۲۶ مسابقه لیگ حرفه‌ای عربستان به ثمر رساند و بیشترین تاثیر را در کسب عنوان قهرمانی تیمش داشت و فصل گذشته نیز ۲۹ گل در ۲۷بازی زد و به همراه النصر عربستان به نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد. بدون تردید نقش او در کسب این دو افتخار مهم برای باشگاهش غیرقابل انکار بود.


حمدالله در هفت هفته پایانی فصل اخیر لیگ حرفه‌ای عربستان برای النصر گلزنی کرد و طی این مدت ۱۱ گل به ثمر رساند. او این روند استثنایی را در دو هفته ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز با سه گل برابر سپاهان در دو بازی و زدن گل صعود به دور یک چهارم نهایی مقابل التعاون ادامه داد.

 

1534676


گلزن مراکشی النصر عربستان در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز دروازه پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی باز کرد ولی در نهایت موفق به صعود همراه تیمش به فینال بازی‌ها نشد، حالا در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد و بعید نیست این اتفاق طی روزهای آینده بیفتد.


رسانه‌های عربستانی خبر داده‌اند که عبدالرزاق حمدالله به دلیل عدم دریافت مطالبات و حقوق معوقه خود، باشگاه النصر را تهدید به فسخ قرارداد کرده و به دنبال جدایی است.


فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد که بدون تردید جدایی حمدالله از النصر می‌تواند مانع موفقیت این تیم و تکرار قهرمانی و نایب‌قهرمانی دو فصل اخیرشان شود.

دیدگاه‌ها