کد خبر : 1713068 | 20 مهر 1399 ساعت 10:25 | 54.2K بازدید | 4 دیدگاه

مهاجم مراکشی تا یکشنبه به النصر فرصت داد

پایان بحران حمدالله با کمک 32 میلیاردی یک هوادار

منابع نزدیک به باشگاه النصر سعودی فاش کردند که مشکل دستمزد و حقوق عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی را حل کرده اند.

به گزارش"ورزش سه" منابع سعودی اعلام کرده اند که دیروز پس از دیدار مدیرباشگاه النصر با ستاره مراکشی این تیم به او قول داده شده که تمام دستمزدش را پرداخت کنند.


به گفته این منبع، عبدالرزاق حمدالله نیز قبول کرد که تا روز یکشنبه منتظر واریز پول به حسابش بماند. عبدالعزیز بغلاف عضو افتخاری باشگاه النصر در حساب توئیتر خود اعلام کرد که 4 میلیون ریال عربستان (در حدود 32 میلیارتومان) به حساب النصر برای حمایت از باشگاه و حفظ حمدالله کمک خواهد کرد چرا که این مبلغ می تواند کمک خوبی برای حل بحران نقدینگی و تامین حقوق این ستاره مراکشی باشد.


بغلاف نوشت: " خوشحال و مفتخرم از اینکه 4 میلیون ریال به باشگاه می دهم و این انتقال طبق معمول به حساب باشگاه پرداخت خواهد شد. "

 

1534975


پیش از این در گزارش هایی گفته شده بود که حمدالله به باشگاه اخطار داده که در صورت عدم دریافت دستمزدش قراردادش را فسخ خواهد کرد. روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی در این رابطه نوشت که نماینده این بازیکن نامه ای را در ارتباط با عقب افتادن پرداخت حقوق این بازیکن به باشگاه النصر داده و اعلام کرد که اقدامات قانونی را در این ارتباط انجام خواهد داد.


عبدالرزاق حمدالله اکنون با 7 گل در صدر بهترین گلزنان لیگ قهرمانان است ضمن اینکه او با 29 گل زده صدرنشین گلزنان لیگ عربستان است. النصر یکشنبه آینده در اولین هفته فصل جدید لیگ عربستان باید به مصاف الفتح برود.

دیدگاه‌ها