کد خبر : 1712870 | 19 مهر 1399 ساعت 10:54 | 42.5K بازدید | 1 دیدگاه

این هفته تیم جدیدم مشخص می‌شود؛

شریفی: رضایت‌نامه دادند تا پیشرفت کنم

مهاجم سابق سایپا می‌گوید با جدایی از این تیم به دنبال کسب تجربه جدید و پیشرفت بیشتر در فوتبال است.

شریفی: رضایت‌نامه دادند تا پیشرفت کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمد شریفی درباره جدایی از سایپا گفت: از برخی افراد باشگاه سایپا بخاطر اینکه همکاری خوبی برای جدایی‌ام داشتند، تشکر می‌کنم. سال‌های گذشته هم در بعضی مواقع مثل انتقال قرضی‌ام به باشگاه استقلال خوزستان به من کمک کردند و امسال هم با دادن رضایت‌نامه مانع از پیشرفتم نشدند. البته من هم طبق عرف برای جدایی از سایپا پول رضایت‌نامه پرداخت کردم.

 

او ادامه داد: امیدوار هستم سایپا به روند و ساختار خوب خود ادامه دهد و به موفقیت برسد. روزها و خاطرات خیلی خوبی با سایپا داشتم. سه سال عضو این باشگاه بودم و هیچ‌وقت روزهای حضورم در سایپا را فراموش نمی‌کنم. امیدوار هستم آقای صادقی و کادر فنی تیم نتیجه بگیرد و سایپا به جایگاه واقعی خود برسد.

 

مهاجم فصل گذشته سایپا یادآور شد: قسمت بود مسیر من و سایپا از هم جدا شود و از کسانی که در باشگاه شرایط رفتنم را فراهم کردند، تشکر می‌کنم. از آقای صادقی که مربی با دانشی است، تشکر می‌کنم و امیدوار هستم در ادامه راه موفق باشد و به همراه سایپا به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

 

شریفی اضافه کرد: هر فوتبالیستی روزهای خوب و بد دارد ولی از سایپا خاطرات خوبی در ذهن من ماند. از کسانی که در راه فوتبالم به من کمک کردند، تشکر می‌کنم و اگر کسی از من دلخوری دارد، معذرت می‌خواهم.

او عنوان کرد: سال گذشته چند هفته را به دلیل مصدومیت از دست دادم ولی هر وقت به زمین رفتم، تمام توانم را گذاشتم. یادم می‌آید مقطعی از فصل فشار زیادی روی ما بود ولی در بازی با ذوب‌آهن توانستیم به برد ۳ بر یک برسیم و شرایطمان را بهتر کنیم که شاید مهم‌ترین بازی ما بود.

 

مهاجم سابق سایپا با بیان اینکه از این باشگاه به تیم امید ایران رسیدم، گفت: باشگاه سایپا هیچ‌وقت جلوی حضورم در اردوهای ملی امید را نگرفت و شرایط را برای پیشرفتم فراهم کرد. فصل گذشته نیز بارها به من اعتماد شد که بیشتر بتوانم خودم را نشان دهم ولی الان شرایطی پیش آمد که تصمیم به جدایی گرفتم.

 

شریفی درباره باشگاه فصل آینده‌اش اظهار کرد: مذاکراتی را در این مدت با چند تیم داشتم و احتمالا در این هفته تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.

دیدگاه‌ها