کد خبر : 1712943 | 19 مهر 1399 ساعت 16:40 | 55.7K بازدید | 7 دیدگاه

در پر پرونده باشگاه پرسپولیس

عیسی آل کثیر و فراموشی پرونده محرومیت شش ماهه

باشگاه پرسپولیس این روزها درگیری‌های زیادی را دنبال می‌کند و در این رابطه به نظر می‌رسد پرونده مربوط به محرومیت شش ماهه مهاجم این تیم از شرایط بررسی و پیگیری خارج شده است.

عیسی آل کثیر و فراموشی پرونده محرومیت شش ماهه

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست و با نمایشی موفق در خط حمله این تیم موفق شد با ثبت چهار گل در لیگ قهرمانان آسیا سهم زیادی در صعود سرخپوشان به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان ایفا کند، اکنون با محرومیت شش ماهه مواجه شده است.

 

شادی گل او در جدال با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان بعد از اینکه به عنوان یک توهین نژادپرستانه مورد توجه قرار گرفت، بعد از بررسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا با حکم محرومیت شش ماهه این بازیکن همراه شده است.

اکنون باشگاه پرسپولیس بعد از حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان و ماجراهای شکایت النصر عربستان که به سرانجام نرسید، بیشتر توان خود را روی پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ قرار داده است. سرمربی کروات سابق سرخپوشان که بعد از 16 ماه از جدایی‌اش هم نتوانسته به تسویه حساب مالی از این باشگاه دست یابد، پرونده‌اش را در فیفا دنبال می‌کند و بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه اکنون در آستانه کسر امتیاز و جرایم دیگر هم قرار دارد.

این پرونده سنگین که با تحریم بانکی نیز کار را برای پرسپولیس سخت کرده است، باعث شده به نظر برسد پرونده پیگیری محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر از مدار خارج شود. باشگاه پرسپولیس که در آن مقطع تلاش زیادی داشت تا با ارائه مستندات خود مانع از محرومیت مهاجم تیمش شود، در این راه ناکام مانده بود تا او دیدار نیمه نهایی مقابل النصر عربستان را از دست بدهد. اکنون در شرایطی که سرخ‌ها در این فصل تنها با آل کثیر برای پوشش خط حمله خود به توافق دست یافته‌اند، در صورتی که موفق به انجام ماموریت بخشش این بازیکن نرسند، کار سختی در ادامه فصل و خصوصا نیم فصل لیگ بیستم و فینال لیگ قهرمانان پیش رو خواهند داشت. جایی که در فینال قادر به سود بردن از وحید امیری و احسان پهلوان نیز نخواهند بود.

 

باید دید باشگاه پرسپولیس در ادامه چه راهکاری برای ارائه مستندات بیشتر در خصوص شادی گل عیسی آل کثیر و خارج کردن آن از اتهام توهین نژادپرستی در نظر خواهد داشت و آیا قادر خواهد بود این پرونده را به سرانجام برساند یا خیر.

دیدگاه‌ها