کد خبر : 1712956 | 19 مهر 1399 ساعت 17:08 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

رزاق‌پور از تراکتور به ماشین‌سازی

مدافع چپ تراکتور در تمرینات ماشین‌سازی حضور یافته و به احتمال فراوان راهی این تیم خواهد شد.

رزاق‌پور از تراکتور به ماشین‌سازی

به گزارش "ورزش سه"، سید ابوالفضل رزاق‌پور پس از نیم‌فصل حضور قرضی در شاهین شهرداری بوشهر قرار بود به تراکتور برگردد، اما از شروع تمرینات سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان این مدافع چپ جوان در جمع شاگردان علیرضا منصوریان دیده نشد.

 

این بازیکن که فصل گذشته در 14 مسابقه برای شاهین شهرداری بوشهر عملکرد خوبی ارائه داد و با وجود حضورش در خط دفاعی 2 گل به ثمر رساند، 2 پاس گل داد و یک پنالتی گرفت، در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه تراکتور بوده ولی در دو هفته اخیر در تمرینات این تیم حضور نداشته است.

 

در حالی که غیبت رزاق‌پور در تمرینات تراکتور یکی از سوالات صفحات مجازی و هواداری این تیم بود، اکنون مشخص شد که این بازیکن در حال انجام تمرین با ماشین‌سازی بوده و به احتمال فراوان راهی این تیم خواهد شد.

 

رزاق‌پور که در آخرین روز نقل و انتقالاتی سال گذشته با قراردادی پنج ساله از پیکان به تراکتور رفت، احتمالا پس از شاهین بوشهر، با قراردادی قرضی یا دائمی مجددا از جمع سرخ پوشان آذربایجان جدا می‌شود و با توجه به رابطه خوبی که بین دو تیم تبریزی وجود دارد، به ماشین‌سازی می‌رود چراکه در این تیم فرصت بازی بیشتری نیز به دست می‌آورد.

 

البته هنوز علیرضا منصوریان و باشگاه تراکتور به صورت رسمی درباره این انتقال نظر نهایی را نداده‌اند ولی احتمالا با صدور رضایت‌نامه رزاق‌پور، این بازیکن به ماشین‌سازی یا باشگاه دیگری برود که احتمال پیوستن‌اش به تیم سبزپوش تبریزی بیشتر است.

دیدگاه‌ها