کد خبر : 1713066 | 20 مهر 1399 ساعت 10:22 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرصتی برای تسویه‌حساب لوو با منتقدین

آلمان پیروز شد؛ لوو به ماتئوس پاسخ داد

یواخیم لوو بعد از پیروزی آلمان مقابل اوکراین فرصت را برای پاسخ دادن به انتقادهای لوتار ماتئوس مناسب دید. اما این بار باستین شواین‌اشتایگر بود که انتقادهای تندی به لوو و مانشافت وارد کرد.

آلمان پیروز شد؛ لوو به ماتئوس پاسخ داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دیشب در کیف به مصاف اوکراین رفت و موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل این حریف اولین پیروزی خود در لیگ ملتهای یوفا را بدست بیاورد.

 

1534971

 

یواخیم لوو از فرصتی که این پیروزی در اختیارش گذاشته بود برای پاسخ دادن به انتقادهای اخیر به او و تیم ملی استفاده کرد و به خصوص لوتار ماتئوس اسطوره آلمان را هدف گرفت و به انتقادهایش پاسخ داد.

 

بعد از تساوی 3-3 آلمان مقابل ترکیه در بازی دوستانه‌ای که اخیرا بین دو تیم برگزار شد لحن انتقادها از یواخیم لوو در این کشور تندتر شد. تندترین انتقاد اما از طرف لوتار ماتئوس ابراز شد. اسطوره فوتبال این کشور که رکورددار تعداد بازی‌های ملی در مانشافت است.

 

1534970

 

یواخیم لوو دیشب در شهر کیف و در پایان بازی مقابل تیم ملی اوکراین در پاسخ به انتقادهای ماتئوس گفت:" خوب است که لوتار و هم‌تیمی‌هایش در مانشافت آن زمان که قهرمان جام جهانی شدند حالا در سی‌امین سالگرد جام جهانی 90 به توسکانی سفر کرده اند تا با هم جشن بگیرند. این برای من اتفاق خیلی خوبی است چون لوتار حالا حداقل نمی تواند بلافاصله بعد از بازی از ما انتقاد کند".

 

لوو در ادامه صحبتهایش درباره ماتئوس گفت:" البته من به انتقادهای او فکر کرده ام. مهم این است که ما در درون تیم برای مشکلات‌مان راه حل پیدا کنیم. من بعد از هر بازی و هر جلسه تمرینی از خودم انتقاد می کنم و سوال می پرسم. من انتقاد را درک می کنم و می پذیرم چون نظر هر کس محترم است. ولی من هم دلایل خودم را دارم و می دانم چکار می کنم. من به کاری که انجام می دهم اعتقاد دارم و از آن مطمئن هستم. من تصویر بزرگتر را می بینم نه یک بازی خاص و نه نتیجه یک بازی تدارکاتی".

 

1534974

 

اما منتقدین لوو تنها به ماتئوس خلاصه نمی شود و باستین شواین اشتایگر که مدتها کاپیتان تیم لوو بود هم به جرگه منتقدین او پیوست. شواین اشتایگر در این باره گفت:" دیگر نمی توان 100درصد از تیم ملی تعریف کرد. بازیکنان باید کاری کنند که مانشافت دوباره جذاب بشود. همه بازیکنان اصلی در اختیار تیم هستند و من امیدوارم دوباره بتوانیم از فوتبال لذت ببریم. بهترینها باید در تیم ملی بازی کنند. بهترین فوتبالیستهای آلمان. من ژروم بواتنگ را در سطح خیلی بالایی می بینم و شما این را در لیگ قهرمانان هم دیدید".

 

 

دیدگاه‌ها