کد خبر : 1713070 | 20 مهر 1399 ساعت 10:45 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرچم سفید بایرن مونیخ برای آشتی با تیم ملی آلمان

بعد از مدتها تنش در رابطه باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، باواریایی‌ها از در آشتی درآمدند و به نظر می‌رسد بین دو طرف صلح برقرار شده است.

پرچم سفید بایرن مونیخ برای آشتی با تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، تنش و درگیری لفظی بین باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان مدتی است در جریان بود؛ تنشی که انتقادهای بسیاری را در این کشور به دنبال داشت. در ماه‌های اخیر مدیران بایرن انتقادات متعدد و اغلب تندی را علیه فدراسیون فوتبال و تیم ملی این کشور مطرح کرده بودند.

 

درگیری بین بایرن و تیم ملی در این چند ماه دلایل مختلفی داشت. بایرن مونیخ گاهی به دلیل کنار گذاشته شدن ستاره‌های کهنه کارش مثل توماس مولر و ژروم بواتنگ از تیم ملی و سرمربی اش یواخیم لوو انتقاد می‌کرد و گاهی هم که فدراسیون به این انتقادها پاسخ می‌داد آلمانی‌ها شاهد درگیری لفظی علنی دو طرف در مقابل رسانه‌ها بودند. به عنوان مثال می توان به صحبتهای تندی اشاره کرد که بین کارل هاینتس رومینیگه رئیس بایرن از یک سو و فریتز کلر رئیس فدراسیون آلمان رد و بدل شده بود.

 

1534979

 

اما حالا به نظر می‌رسد بایرن مونیخ پرچم سفید را بالا برده و با فدراسیون و تیم ملی این کشور از در آشتی درآمده است. رومینیگه در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد با لحنی آشتی جویانه در این باره صحبت کرد و اذعان دارد که تیم ملی مهمترین تیم فوتبال در کشور آلمان است.

 

1534977

فریتز کلر رئیس فدراسیون فوتبال آلمان

 

رومینیگه می‌گوید با وجود اینکه در دو سال گذشته شاگردان لوو آنچنان که انتظار می‌رفت موفق نبودند ولی این به معنای کاهش اهمیت تیم ملی در فوتبال آلمان نیست. رومینیگه به بیلد گفت: " من حتی فصل گذشته که بایرن افتخارات زیادی بدست آورد گفتم تیم ملی شاید الان در اوج نباشد ولی همچنان مهمترین تیم آلمانی است. فدراسیون فوتبال اما باید هر چه سریعتر اوضاع را برای تیم ملی آرام کند. این وظیفه اصلی رئیس فدراسیون فریتز کلر است".

 

 

دیدگاه‌ها