کد خبر : 1713083 | 20 مهر 1399 ساعت 11:40 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک لواندوفسکی به قهرمان لهستانی رولان‌گاروس

بعد از قهرمانی ایگا شوایتک لهستانی در رقابتهای تنیس زنان رولان گارس ستاره‌های بزرگ دنیای ورزش از جمله رابرت لواندوفسکی و نوواک جوکوویچ به او تبریک گفتند.

تبریک لواندوفسکی به قهرمان لهستانی رولان‌گاروس

به گزارش "ورزش سه"، ایگا شوایتک تنیسور زن لهستانی با قهرمانی در رقابتهای انفرادی زنان گرنداسلم رولان گاروس در فرانسه تاریخ سازی کرد تا اولین لهستانی ای باشد که در یک گرنداسلم به قهرمانی می‌رسد. این قهرمانی شوایتک باعث شد تا نه تنها بزرگان دنیای تنیس بلکه ستاره های سایر رشته های ورزشی و به خصوص لهستانی‌ها، از جمله رابرت لواندوفسکی موفقیتش را تبریک بگویند.

 

1535001

 

ایگا شوایتک شگفتی‌ساز بزرگ رولان گاروس امسال بود. او بدون اینکه در طول تورنمنت حتی یک ست را واگذار کند به قهرمانی رسید.

 

همانطور که انتظار می‌رفت پیروزی تاریخی شوایتک در اپن فرانسه در کشورش لهستان خبر بسیار مهمی بود و باعث شد سیل تبریکهای از سوی چهره‌های مشهور به سمت او سرازیر شود. آندری دودا نخست وزیر لهستان از اولین کسانی بود که به شوایتک تبریک گفت. اما یکی از مهمترین چهره‌های ورزشی و غیر ورزشی این روزهای لهستان هم از کسانی بود که پیروزی تنیس باز زن لهستانی را تبریک گفت: رابرت لواندوفسکی.

 

1535007

 

ستاره فوتبال لهستان و کاپیتان تیم ملی فوتبال این کشور که در بایرن مونیخ به یک اسطوره تبدیل شده و اخیراً جایزه مرد سال فوتبال اروپا را به خود اختصاص داده بود در تبریک خود خطاب به ایگا شوایتک نوشت: " چه موفقیت خارق‌العاده‌ای. چه داستان بی‌نظیری. آفرین"

 

1535004

 

اما ستاره‌های دنیای تنیس هم در صف تبریک گویندگان به این پدیده لهستانی بودند. نوواک جوکوویچ هم با استفاده از توییتر خطاب به شوایتک نوشت: " تبریک".

 

1535006

 

1535003

 

سابینه لیسیکی تنیسور زن آلمانی هم در واکنش به قهرمانی خارق العاده شوایتک از توییتر استفاده کرد و خطاب به او نوشت: "آفرین، تبریک". کیم کلایسترز هم در توییتی با اشاره به درخشش جالب شوایتک در رولان گاروس مدعی شد حضور ستاره‌هایی مثل او است که تنیس را به ورزشی زیبا و جذاب تبدیل می‌کند.

 

 

دیدگاه‌ها