کد خبر : 1713092 | 20 مهر 1399 ساعت 12:20 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین: انگلیس قهرمان جام جهانی می شود

کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی می گوید تیم ملی انگلیس می تواند قهرمان جام جهانی و جام ملت‌های اروپا شود.

دی‌بروین: انگلیس قهرمان جام جهانی می شود

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی که از او به عنوان یکی از بهترین فوتبالیستهای حال حاضر دنیا یاد می شود می گوید تیم ملی انگلیس این روزها یکی از باکیفیت ترین تیمهای ملی دنیا است و می تواند افتخارات بزرگی مثل قهرمانی در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را بدست بیاورد.

 

1535017

 

صحبتهای دی بروین در حالی مطرح می شود که او امروز یکشنبه در لیگ ملت‌های یوفا با پیراهن تیم ملی کشورش بلژیک مقابل انگلیس خواهد ایستاد. شاگردان گرت ساوت گیت در شش بازی اخیر خود شکست نخورده اند و در این بازیها تنها یک گل دریافت کرده اند.

 

دی بروین در آستانه بازی بلژیک و انگلیس گفت: " به نظرم انگلیسی‌ها نسبت به تیم ملی فعلی شان خیلی هیجان دارند. تیمی بسیار جوان و سرشار از قابلیت. هدف آنها به نظرم باید قهرمانی در جام ملت‌های اروپا و جام جهانی بعدی باشد. من معتقدم آنها توان رسیدن به چنین موفقیتهایی را دارند".

 

ستاره بلژیکی در ادامه گفت: " تیمهای زیادی هستند که خواهان بدست آوردن چنین افتخاراتی هستند و برایش تلاش می کنند ولی انگلیس با تیمی که دارد و با بازیکنانی که در بهترین باشگاه ها بازی می کنند توان این را دارد که به این جامها دست پیدا کند".

 

 

دیدگاه‌ها