کد خبر : 1713120 | 20 مهر 1399 ساعت 15:17 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

داستان عجیب ترین خرید اریک آبیدال برای بارسا

اریک آبیدال در دوران حضورش در مدیریت ورزشی بارسا اقدام به خرید متئوس فرناندز برزیلی کرد. بازیکنی که حتی به هواداران معرفی هم نشده است.

داستان عجیب ترین خرید اریک آبیدال برای بارسا

به گزارش "ورزش سه"،  زمستان گذشته بود که باشگاه بارسلونا متئوس فرناندز را از پالمیراس برزیل با رقم 7 میلیون یورو به خدمت گرفت و بلافاصله نیز او را به رئال وایادولید قرض داد. 

متئوس از بوتافوگو با رقم 3.5 میلیون یورو جذب پالمیراس شده بود ولی در این باشگاه جزو بازیکنان ذخیره بود.

 

 

1495998

 

 

ماتوس مدیر ورزشی پالمیراس در مورد چگونگی انتقال متئوس فرناندز به بارسا به فاکس اسپورت گفته بود:« با آندره کوری استعدادیاب بارسا در آمریکای جنوبی تماس گرفتم و به او گفتم می خواهم یک بازیکن را به اریک آبیدال معرفی کنم. او قرار بود به برزیل برای تماشای بازی چند بازیکن بیاید. کوری تصور می کرد منظورم "دودو" است ولی وقتی به او گفتم به آبیدال بگوید شماره 35 ما را زیر نظر بگیرد، متعجب شد و به من گفت تو واقعا می خواهی یک بازیکن ذخیره را به بارسا پیشنهاد بدهی؟ در نهایت آبیدال از متئوس خوشش آمد و او به بارسا پیوست.»

 

متئوس برای وایادولید برابر اتلتیکو، ایبار و بتیس مجموعا 166 دقیقه بازی کرد و خوب هم نشان داد ولی شیوع کرونا باعث شد تا دوران حضور او در این باشگاه کوتاه باشد. وایادولید قرارداد او را برای 11 بازی باقیمانده فصل که به اواخر بهار و اوایل تابستان موکول شد، تمدید نکرد و او به بارسا بازگشت. 

 

 

1535043

 

 

متئوس به کرونا هم مبتلا شد و پس از بهبودی جزو اولین بازیکنانی بود که به تمرینات پیش فصل زیر نظر رونالد کومان اضافه شد و در حالی که باشگاه اقدام به معارفه خریدهای جدیدی چون ترینکائو و پدری گونزالس کرد، خبری از معارفه متئوس نبود.

او 13 سپتامبر از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و هنوز نتوانسته به تمرینات گروهی برگردد. به دلیل همین مصدومیت، فرصت انتقال او به تیمی دیگر نیز از دست رفت و متئوس که در ایده های کومان جایی ندارد، باید برای قرار گرفتن در ترکیب بارسا با انبوهی از رقبای بزرگ بجنگد. 

خریدی که نه به هواداران معرفی شده و نه حتی یک بازی رسمی با پیراهن بارسا انجام داده است. بازیکن ذخیره پالمیراس شاید عجیب ترین خریدی بود که توسط آبیدال انجام شد.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها