کد خبر : 1713241 | 21 مهر 1399 ساعت 09:20 | 33.9K بازدید | 6 دیدگاه

دشان: رونالدو در بازی با ما حرفی برای گفتن نداشت!

دیدیه دشان از اینکه فرانسه موفق شد در یک بازی دیگر مانع از گل زدن کریستیانو رونالدو باشد ابراز خوشحالی کرد و گفت رونالدو در این بازی حرف زیادی برای گفتن نداشت!

دشان: رونالدو در بازی با ما حرفی برای گفتن نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه و پرتغال دیشب در لیگ ملت‌های یوفا به میزبانی فرانسوی‌ها به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند. دیدیه دشان سرمربی فرانسه در پایان بازی گفت کریستیانو رونالدو در این بازی به چشم نیامده و حرف زیادی برای گفتن نداشت.

 

رونالدو در طول 90 دقیقه سه شوت به سمت دروازه فرانسه شلیک کرد ولی بار دیگر با پیراهن تیم ملی پرتغال موفق به گلزنی نشد. پرتغال چند روز پیش هم در مقابل اسپانیا به تساوی رسیده بود ولی با اینحال حالا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به فرانسه صدرنشین گروه 3 از لیگ A لیگ ملت‌های یوفا است. فرانسه، کرواسی و سوئد به ترتیب در رتبه های دیگر این فهرست قرار دارند. با این نتیجه حالا اختلاف رونالدو با علی دایی بهترین گلزن تاریخ فوتبالی ملی دنیا 8 گل باقی ماند چرا که رونالدو نتوانست گلهای ملی اش را از 101 گل بیشتر کند.

 

1535194

 

دیدیه دشان در پایان بازی گفت: " همیشه می توان بهتر بازی کرد ولی کیفیت حریف هم موضوع مهمی است. آنها هم مثل ما احتیاط را در دستور کار داشتند. از طرفی این را هم باید در نظر داشت که بازیکنان حریف مثل کریستیانو امشب حرف زیادی برای گفتن نداشتند".

 

سرمربی فرانسه در ادامه گفت: " در جریان بازی ما گاهی خوب در زمین حرکت نمی کردیم و گاهی دیرتر از آنچه باید پاس می دادیم. اما در بخش دفاعی و در خط هافبک خیلی خوب بودیم. ما اما برای اینکه بتوانیم بازی ها را ببریم باید در فاز نهایی و در فاز تهاجمی بهتر عمل کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها