کد خبر : 1713244 | 21 مهر 1399 ساعت 09:45 | 40.3K بازدید | 3 دیدگاه

انتقال پرچم از نسل رونالدو به نسل امباپه

کریستیانو و کیلیان؛ وقتی مرید به مراد رسید

خوش و بش کردن کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه در جریان تساوی بدون گل دو تیم بسیار مورد توجه قرار گرفته و واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

کریستیانو و کیلیان؛ وقتی مرید به مراد رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه و پرتغال دیشب در مرحله گروهی لیگ ملت‌های یوفا به مصاف هم رفتند. در جریان این بازی اما صحنه کنار هم قرار گرفتن دو ستاره دو تیم، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه در کنار هم و خوش و بش کردن آنها بسیار مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفته و واکنشهای زیادی به دنبال داشت. خیلی‌ها این صحنه را به عنوان برخورد غولهای دو نسل یا نمادی از واگذار کردن پرچم از سوی یک نسل به نسل جوان‌تر تفسیر کرد و آن را صحنه‌ای نمادین و مهم در تاریخ فوتبال دانسته اند.

 

1535203

 

درحالیکه در زمین چمن بازی بدون هیجان دو تیم چیز دندان گیری برای هواداران نداشت، شبکه‌های اجتماعی سرشار از واکنش به صحنه در کنار هم قرار گرفتن رونالدو و امباپه بود. درحالیکه ستاره‌های نام آشنایی مثل رونالدو، امباپه، پل پوگبا و برونو فرناندس در زمین حضور داشتند مهمترین صحنه مسابقه از دید خیلی‌ها گپ و گفت و خوش و بش کوتاهی بود که بین رونالدو و امباپه اتفاق افتاد.

 

درحالیکه دو تیم در میدان حضور داشتند و آماده شروع نیمه دوم بودند بینندگان تلویزیونی شاهد در کنار هم قرار گرفتن این دو ستاره و صحبتهای همراه با لبخند آنها بودند. رونالدو و امباپه سپس یکدیگر را در آغوش گرفتند و رونالدو در حالیکه آماده بود تا از امباپه جدا شود به شکلی دوستانه دستی به سر او کشید تا نشان دهد به ستاره فرانسوی علاقه مند است.

 

1535202

 

قبل از اینکه داور در سوت خود بدمد تصاویر دوربینها امباپه 21ساله را نشان می‌داد که لبخند زنان و با خوشحالی در حال صحبت کردن با رونالدو است.

 

1535197

 

کسی نیست که باخبر نباشد امباپه از کودکی هوادار سرسخت رونالدو بوده است. امباپه در گذشته چندین بار این را به صراحت مطرح کرده و حتی تصاویری از دوران کودکی و نوجوانی اش منتشر کرد که نشان می‌داد دیوار اتاقش با عکس‌های رونالدو پر شده بود. امباپه گفته بود کریستیانو را الگو و بت خود می داند.

 

1535198

 

این صحنه در بازی دیشب در شبکه‌های اجتماعی واکنش زیادی داشت و اکثر کاربران معتقد بودند شاهد انتقال نمادین پرچم از یک نسل به نسل دیگر فوتبالی بوده اند.

 

1535201

 

یک کاربر توییتر نوشت: " یک روز به این لحظه نگاه می کنیم و می گوییم رونالدو داشت مشعل را به امباپه می سپرد".

 

1535200

 

کاربر دیگری که هوادار رئال مادرید است در توییتر می گوید: " کیلیان امباپه تنها کسی است که می تواند جانشین کریستیانو در رئال باشد و پیراهن 7 را به تن کند".

 

 

دیدگاه‌ها