کد خبر : 1713245 | 21 مهر 1399 ساعت 10:00 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: پرتغال و فرانسه بیش از حد محتاط بودند

سانتوس سرمربی پرتغال از بی هیجان بودن بازی تیمش مقابل فرانسه که با تساوی بدون گل به پایان رسید انتقاد کرد و گفت هر دو تیم بیش از حد احتیاط کرده اند.

سانتوس: پرتغال و فرانسه بیش از حد محتاط بودند

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال و فرانسه دیشب در مرحله گروهی لیگ ملت‌های یوفا به میزبانی فرانسوی‌ها به مصاف هم رفتند و بازی کم افت و خیز دو تیم در نهایت با تساوی 0-0 به پایان رسید. فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال در پایان بازی گفت از کم بودن میزان خلاقیت و شور و هیجان در این بازی راضی نیست و علت را در احتیاط بیش از حد دو تیم دانست.

 

1535204

 

در حضور 1000 تماشاچی در استاد دو فرانس شهر پاریس دو تیم با لشکری از ستارگان مقابل هم قرار گرفتند. درحالیکه فرانسه قصد داشت انتقام شکست از پرتغال در فینال یورو2016 را بگیرد و از آن زمان دیگر در مقابل پرتغال صف آرایی نکرده بود و با وجود ستاره‌های گلزنی در خط حمله دو تیم اما در نهایت بازی بدون گل پایان یافت.

 

فرناندوس سانتوس در پایان بازی گفت: " بازی خیلی متعادلی بین دو تیم بود و هر دو تیم بیش از حد احتیاط کردند. به خصوص در فاز تهاجمی احتیاط دو تیم اضافی بود. به نظرم هر دو تیم به حریف شان بیش از حد احترام گذاشتند. ما بازیکنان باکیفیتی در زمین داشتیم ولی بازی سریعی ندیدیم".

 

1535206

 

سرمربی پرتغال در ادامه گفت: " وقتی تیم به دنبال گل می گشت فاقد دینامیزم کافی بود. در اینکه باید در زمین سازماندهی شده عمل کنیم شکی نیست ولی باید خلاقیت و روحیه تهاجمی بیشتری هم نشان بدهیم. هر وقت تعادل بازی به هم خورد و دو تیم کمی از احتیاط دست برداشتند موفق شدند برای هم مشکل درست کنند".

 

 

دیدگاه‌ها