کد خبر : 1713255 | 21 مهر 1399 ساعت 11:22 | 61.8K بازدید | 5 دیدگاه

هر بازیکنی دوست دارد در تراکتور بازی کند

خرم الحسینی: هدفمان شکست پرسپولیس است

بازیکن جدید تراکتور می گوید با نشاطی که در تمرینات دیده قطعا این تیم روز های خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

خرم الحسینی: هدفمان شکست پرسپولیس است

به گزارش ورزش سه محمد خرم الحسینی در خصوص جدایی از ماشین سازی گفت: در هر حال تراکتور باشگاه بزرگی است و  هر بازیکنی دوست دارد که در این تیم بازی کند من هم  از این قضیه مستثنی نبودم  وقتی به من پیشنهاد دادند قبول کردم و به همین خاطر از ماشین سازی جدا شدم.


بازیکن تراکتور در خصوص اینکه مشکلات مالی باعث شده از ماشین سازی جدا شود یا خیر نیز گفت: دلیل جدایی ام از ماشین سازی پیشنهاد تراکتور بود نه چیز دیگری.  ماشین سازی تیم ریشه داری است. امیدوارم که اتفاقات خوبی برایشان بیفتد و از مسئولان این تیم بابت زحماتشان برای من در این چند سال تشکر می کنم.


او در خصوص تجربه کار با  علیرضا منصوریان ادامه داد: دیروز اولین روزی بود که سر تمرین رفتم، اما آن روحیه و نشاطی که دیدم و  رابطه گرم علی آقا با بچه ها، امیدوار شدم که نتایج خوبی می‌گیریم.


این بازیکن که سابقه حضور در تبریز را دارد در خصوص تفاوت های بین ماشین سازی و تراکتور گفت:  سه سال در گسترش ماشین سازی بودم. ماشین سازی تیم بزرگی است. از همه عواملی که در این چند سال  کمکم  کردند ممنونم.  از نظر من هم  ماشین سازی و تراکتور از نظر  هواداری با همدیگر فرق می کنند. این موضوع وظایف ما را دو چندان می‌کند. هواداران قبل کرونا به استادیوم می‌آمدند و الان   از نظاره‌گر ما هستند و باید آنها را خوشحال کنیم. همانطور که گفتم با روحیه و نشاطی که من در تمرینات دیدم در سه جبهه هم سربلند بیرون می یاییم.


وی درخصوص بازی با پرسپولیس در سوپرجام عنوان کرد: پرسپولیس تیم  قابل احترامی است. هر تیمی  می‌خواهد قهرمان سوپرکاپ شود‌ و ما با همه وجود بازی می‌کنیم تا قهرمان شویم.


خرم الحسینی در پایان افزود: در تبریز که بودم همیشه آوازه هواداران تراکتور را می‌شنیدم خیلی دوست داشتم که آنها را از نزدیک ببینم که متاسفانه به خاطر کرونا  سعادت  ندارم، امیدوارم  به زودی نصیب من و هم تیمی هایم شود.

دیدگاه‌ها