کد خبر : 1713276 | 21 مهر 1399 ساعت 13:00 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

روایت آرسن ونگر از حضور کی‌روش در اولدترافورد

نقش کارلوس کی‌روش در انتقال رونالدو به یونایتد

آرسن ونگر می‌گوید بزرگترین حسرتش در دوران بدست داشتن سکان هدایت آرسنال این بوده که در رقابت برای جذب کریستیانو رونالدو مقابل منچستریونایتد شکست خورده.

نقش کارلوس کی‌روش در انتقال رونالدو به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید در سالهای طولانی سرمربی گری در این تیم بزرگترین حسرتش این بوده که در رقابت بر سر جذب کریستیانو رونالدو مقابل یونایتد شکست خورده. ونگر می‌گوید رونالدو در آستانه پیوستن به آرسنال بوده اما در نهایت از یونایتد سر در آورده.

 

1535264

 

در تابستان 2003 چندین باشگاه اروپایی می‌دانستند رونالدو چه استعداد و آینده‌ای دارد. آرسنال زودتر از سایرین دست به اقدام زد و با باشگاه اسپورتینگ برای انتقال رونالدو به توافق رسید. آرسن ونگر می‌گوید رونالدو تا حدی به آرسنال نزدیک بوده که حتی پیراهن آرسنال هم در اختیار او گذاشته شده بود ولی در نهایت داستان به شکلی دیگر رقم می‌خورد.

 

1535261

 

ونگر در مصاحبه با گاردین گفت: " ما با اسپورتینگ برای جذب رونالدو به توافق رسیده بودیم. ولی یونایتد کارلوس کی‌روش را به عنوان دستیار سرمربی منصوب کرد و از طریق او توانست پیشنهاد بهتری به اسپورتینگ بدهد و رونالدو را صاحب شود. ولی ما با اسپورتینگ توافق کرده بودیم. حتی پیراهن آرسنال هم دست رونالدو رسیده بود و من در مجموعه تمرینی باشگاه با او و مادرش ناهار خورده بودم".

 

1535263

 

 

دیدگاه‌ها