کد خبر : 1713345 | 21 مهر 1399 ساعت 16:00 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا غایب بزرگ مصاف دشوار آرژانتین در لاپاز

ستاره یوونتوس به دلیل بیماری اردوی آلبی سلسته را ترک کرد و با تیم به بولیوی نرفت.

دیبالا غایب بزرگ مصاف دشوار آرژانتین در لاپاز

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا بازی تیم ملی آرژانتین در خانه بولیوی از دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.

مهاجم 27 ساله تیم فوتبال یوونتوس پیش از این هم بازی آلبی‌سلسته مقابل اکوادور در دور نخست رقابت‌ها را به دلیل مشکلی که در سیستم گوارشی‌اش به وجود آمده، از دست داده بود و حالا همین مشکل او را از دومین بازی آلبی‌سلسته که فردا شب در خانه بولیوی است محروم می‌کند.

 

 

1400251

 

 

آرژانتینی‌ها بدون دیبالا در اولین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی موفق شدند با یک گل میهمان‌شان اکوادور را شکست دهند اما بازی بعدی آنها به مراتب سخت‌تر است چرا که باید در شهری بازی کنند که در ارتفاع 3 هزار و 600 متری از سطح آب‌های آزاد قرار دارد و اکثر تیم‌ها در آن با مشکلات تنفسی و کمبود اکسیژن مواجه می‌شوند.

طبق اعلام اتحادیه فوتبال آرژانتین دیبالا همراه با سایر بازیکنان لیونل اسکالونی به بولیوی سفر نکرده است و در کشور خود دوره ریکاوری‌اش را ادامه خواهد داد. به این ترتیب او به زودی به ایتالیا برمی‌گردد تا تمریناتش را در یوونتوس از سر بگیرد و خودش را برای بازی بعدی شاگردان آندره‌آ پیرلو که شنبه شب مقابل کروتونه است، آماده کند.

دیدگاه‌ها