کد خبر : 1713405 | 21 مهر 1399 ساعت 21:50 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

لئون گورتزکا:

انتقال هماهنگی بایرن به تیم ملی آلمان آسان نیست

لئون گورتزکا، هافبک تیم ملی آلمان امیدوار به پیشرفت این تیم در بازی فردا شب مقابل سوئیس است.

انتقال هماهنگی بایرن به تیم ملی آلمان آسان نیست


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان این هفته در دیداری دشوار موفق شد اوکراین را با نتیجه 1-2 شکست داده و به رتبه دوم گروه خود در لیگ ملت های اروپا برسد. لئون گورتزکا در آستانه بازی فردا شب مقابل سوئیس، مدعی شد هر چه زمان بگذرد بازیکنان بیشتر به سیستم سه دفاعه عادت خواهند کرد.

 

لئون گورتزکا گفت: "تلاش خواهیم کرد در دیدار فردا شب مقابل تیم ملی سوئیس عملکردی بهتر نسبت به مسابقه برابر اوکراین در میدان ارائه دهیم. ما در بازی قبلی به طرز شگفت انگیزی پاس های اشتباهی به یکدیگر می دادیم و مشکلات فنی عدیده ای داشتیم. اگر با دقت بیشتری بازی می کردیم، می توانستیم با اختلاف بیشتری بر اوکراین غلبه کنیم.

 

1535399

 

استفاده از سیستم سه دفاعه؟ هر سیستمی مزایای خود را دارد و این به سرمربی تیم بستگی دارد که برای هر حریفی چه برنامه ای را در نظر می گیرد. ما جلسات تمرینی را سپری نمی کنیم و عادت کردن به سیستم سه دفاعه زمان بر خواهد بود. اما من اطمینان دارم که با گذشت زمان هر چقدر بیشتر کنار هم بازی کنیم بهتر عمل خواهیم کرد.

 

ما در ترکیب بایرن مونیخ از سبکی بسیار پرفشار در زمین استفاده می کنیم و در 30 الی 0 دقیقه اول با پرس شدید کار حریف را دشوار می سازیم. همه چیز به طور خودکار اتفاق می افتاد و همه دقیقا می دانند که چه کاری باید انجام دهند. اما مشخص است که انتقال این هماهنگی به ترکیب تیم ملی آلمان آسان نخواهد بود."

دیدگاه‌ها