کد خبر : 1713472 | 22 مهر 1399 ساعت 13:06 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین در میدان؛ انگلیس به مورینیو گوش نمی‌دهد

با وجود نگرانی‌های اعلام شده توسط مورینیو‌، گرت ساوت‌گیت در بازی انگلیس مقابل دانمارک از هری کین به عنوان بازیکن فیکس استفاده می‌کند.

هری کین در میدان؛ انگلیس به مورینیو گوش نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتقادهای اخیر ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام و ابراز نگرانی او بابت سلامت کاپیتان تیمش هری کین بعد از حضور او در تیم ملی، گرت ساوت گیت قصد دارد در بازی فردا مقابل دانمارک از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

 

1535484

 

مورینیو این هفته از ساوت گیت خواسته بود از هری کین در هر سه بازی تیم ملی انگلیس در وقفه اخیر رقابتهای ملی استفاده نکند. هری کین که از ناحیه ران پا با مشکل مواجه است در بازی دوستانه مقابل ولز به میدان رفت و در بازی مقابل بلژیک هم ابتدا روی نیمکت بود و سپس در نیمه دوم به میدان فرستاده شد.

 

اما گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس می‌گوید کاپیتانش آماده است تا در بازی فردا مقابل دانمارک از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود.

 

سرمربی انگلیس در پاسخ به سوال خبرنگارانی که از شرایط کین می‌پرسیدند گفت: " او از نظر پزشکی آماده است. صحبتهایی درباره او شده ولی این حرف‌ها همیشه خواهد بود. تیم پزشکی ما کاپیتان را معاینه کرده و به او اجازه دادند و هری می‌تواند در بازی با دانمارک فیکس بازی کند".

 

 

دیدگاه‌ها