کد خبر : 1713550 | 22 مهر 1399 ساعت 18:45 | 43.7K بازدید | 4 دیدگاه

کوبو نه؛ زیدان تحت تاثیر یک پدیده ژاپنی دیگر(عکس)

تاکو هیرو ناکای ملقب به پی پی، پدیده ژاپنی رئال مادرید زین الدین زیدان را تحت تأثیر قرار داده است.

کوبو نه؛ زیدان تحت تاثیر یک پدیده ژاپنی دیگر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک میانی از 9 سالگی در رئال مادرید بوده و حالا که 16 ساله شده می‌تواند به خود ببالد که توانسته زین الدین زیدان را تحت تاثیر خود قرار دهد چرا که امروز برای دومین روز متوالی در تمرینات تیم اصلی رئال و زیر نظر سرمربی فرانسوی حضور داشت.

 

پی پی این فصل در تیم زیر 18 ساله های رئال مادرید به میدان خواهد رفت و همچنین انتظار می رود که در چند بازی برای تیم زیر 19 سال این تیم نیز به میدان برود. پدیده ژاپنی در رادار سرمربی کاستیا یعنی رائول گونزالس نیز قرار دارد چرا که او پیش از این چند بار در تمرینات تیم دوم رئال حاضر شده بود.

 

 

1535558

 

 

پی پی یک بازیکنان بسیار خلاق محسوب می‌شود و در پست هافبک به میدان می‌رود. او طی این سال‌ها توانسته با پیشرفت قابل ملاحظه ای مواجه شود و حالا این قابلیت در او دیده می‌شود که بتواند با هر حریفی رقابت کند.

 

این پدیده ژاپنی در ابتدا کار خود را به عنوان یک بازیساز آغاز کرد اما رفته رفته حالا به یک هافبک هجومی خوب و ماهر نیز تبدیل شده است. او رفته رفته جنبه‌های زیادی را به بازی خود اضافه می‌کند و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث جلب توجه رائول و زیدان شده است. این جوان تازه 16 سال سن دارد و به نظر می آید که قصد دارد راه ستاره ژاپنی دیگر رئال مادرید یعنی تاکفوسا کوبو را برود و حتی شاید جلوتر از او.

 

دیدگاه‌ها