کد خبر : 1713594 | 22 مهر 1399 ساعت 22:49 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: حرف های مورینیو را نمی فهمم!

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس مدعی شد دلیل اعتراض ژوزه مورینیو را درک نمی کنم.

ساوتگیت: حرف های مورینیو را نمی فهمم!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی تاتنهام اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد شرایط فیزیکی هری کین چندان مساعد نیست و بهتر است در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس در لیگ ملت های اروپا قرار نگیرد. اما گرت ساوتگیت خبر از آمادگی این بازیکن در آستانه بازی فردا شب سه شیرها برابر دانمارک داد.

 

گرت ساوتگیت گفت: "من واقعا داستان را نمی فهمم، زیرا هری کین از اواخر هفته گذشته و درست قبل از آخرین بازی در شرایط کاملا مناسبی قرار دارد. هری کین در آخرین بازی در ترکیب ثابت قرار گرفت، اما در واقع وقت کافی برای تمرین نداشت. شرایط هری کین در طول بازی خوب بود، بنابراین از نظر من او آماده است و من دیگر ادامه ماجرا را متوجه نشدم.

 

1534474

 

بنابراین این روند ارتباطی با مکالماتی که ما با پزشکی تاتنهام انجام داده ایم نداشته و البته تاثیری بر ما در اردوی تیم ملی انگلیس ندارد. شرایط هری کین او خوب بوده و او اخیرا مصدومیتی نداشته است. من قبل از تشکیل اردو گفتم که ما سلامتی بازیکنان را به خطر نمی اندازیم. اولویت من همیشه بهبود شرایط بازیکنان است، ما هرگز در مورد سلامتی آنها ریسک نمی کنیم و در موارد نادری در طول مسابقات ما بازیکن مصدوم داشته ایم. البته چنین مواردی پیش می آید. اما ما هرگز در تمرینات هرگز بازیکنی را به علت مصدومیت از دست نداده ایم و به خاطر مراقبت از بازیکنان به خودمان افتخار می کنیم.

 

ما می خواهیم که بازیکنان هنگام بازی ها آماده باشند. دغدغه ما در مورد هری قبل از بازی یکشنبه فقط این بود که او بتواند در بالاترین سطح بازی کند. حالا او چند روز است تمرین کرده و مشکلی ندارد."

دیدگاه‌ها