کد خبر : 1713597 | 22 مهر 1399 ساعت 23:20 | 82.8K بازدید | 0 دیدگاه

تماشای هنرنمایی لیونل مسی؛ در میان کوه و کمر! (عکس)

هواداران فوتبال در بولیوی در شرایطی خاص تمرینات آلبی سلسته را تماشا کردند.

به گزرش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین امشب در جریان رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف بولیوی خواهد رفت و شرایط خاص این کشور نگرانی های را برای هواداران البی سلسته فراهم کرده است. کشور بولیوی حدود 3000 هزار متر بالاتر از دریا واقع شده و بازی کردن در چنین شرایطی از نظر تنفسی برای بازیکنانی که عادت ندارند دشوار خواهد بود.

 

اما تمرینات تیم ملی آرژانتین با بازگشت لیونل مسی بعد از یک سال به اردو در بولیوی پیگیری شده و هواداران عموما علاقمند به کاپیتان بارسلونا نیز برای تماشای تمرینات دست به هر کاری زده اند. تصاویری منتشر شده که نشان می دهد علاقمندان در شرایطی دشوار و در میان کوه و کمر جمع شده و از فاصله ای قابل توجه تمرینات ستاره های آلبی سلسته را تماشا می کنند.

 

یکی از دشوارترین شب های لیونل مسی در دوران درخشان ورزشی اش در همین بولیوی و در سال 2009 رقم خورد و تیم ملی آرژانتین شش بار درازه اش را برابر این تیم باز شده دید. حالا لیونل اسکالونی امیدوار است امشب شاگردانش در این شرایط جوی دشوار قادر به ارائه نمایش خوبی بوده و سه امتیاز این مسابقه را دشت کنند تا شرایط برای صعود به جام جهانی مانند دوره قبل دشوار نشود.

 

1535610

 

1535609

دیدگاه‌ها