کد خبر : 1713645 | 23 مهر 1399 ساعت 11:45 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

صدمین بازی ملی کروس با پیراهن ویژه (عکس)

تونی کروس که در دیدار دیشب آلمان- سوئیس صدمین بازی ملی خود را انجام می داد با پیراهن ویژه‌ای در این مسابقه حاضر شد.

صدمین بازی ملی کروس با پیراهن ویژه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دیشب در خانه خود و در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا به مصاف سوئیس رفت و در نهایت با نتیجه تساوی 3-3 متوقف شد. نتیجه‌ای که برای آلمانی‌ها خوشایند نبود و باعث شد آلمان پشت سر اسپانیا در رتبه دوم گروه 4 از لیگ A قرار بگیرد.

 

1535684

 

درحالیکه گلهای آلمان در این بازی توسط تیمو ورنر، کای هاوترز و سرژ گنابری بازیکنان جوانتر مانشافت به ثمر رسید ولی تونی کروس ستاره کهنه کار رئال مادرید که در این بازی عملکرد خوبی هم داشت به دلیل دیگری در معرض توجه قرار گرفت.

 

1535698

 

 

بازی دیشب مقابل سوئیس صدمین بازی‌ای بود که تونی کروس پیراهن مانشافت را به تن می‌کرد. آلمانی‌ها برای تقدیر از ستاره کهنه کار خود برنامه ویژه ای تدارک دیده بودند. کروس در این بازی پیراهنی به تن کرد که با پیراهن سایر بازیکنان آلمان تفاوت داشت و عدد 100 روی سینه آن نقش بسته بود.

 

1535686

 

تونی کروس در پایان بازی وقتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت در این باره گفت: " بازی ویژه ای بود. رسیدن به رکورد 100 بازی ملی خیلی خوشحال کننده است. ولی اگر من را بشناسید می دانید که برایم نتیجه مهمتر از عناوین و رکوردها است. ولی صد در صد رسیدن به این رکورد دلپذیر است".

 

 

دیدگاه‌ها