کد خبر : 1713651 | 23 مهر 1399 ساعت 12:02 | 15.4K بازدید | 3 دیدگاه

فرناندوس سانتوس

نبود رونالدو برای پرتغال ضربه بزرگی است

سرمربی پرتغال در آستانه بازی امروز مقابل سوئد درباره شرایط کریستیانو رونالدو و تست کرونای مثبت او توضیحاتی ارائه کرد.

نبود رونالدو برای پرتغال ضربه بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امروز در لیگ ملت‌های یوفا در حالی به مصاف سوئد می‌رود که کریستیانو رونالدو ابرستاره این تیم به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در قرنطینه به سر می‌برد و بازی امروز را از دست خواهد داد.

 

1535696

 

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال در آستانه بازی امروز درباره آخرین وضعیت رونالدو توضیحاتی ارائه کرد و گفت اطمینان دارد تیمش می‌تواند بدون او هم پیروز شود. سانتوس البته تایید کرد که فقدان رونالدو برای تیمش ضربه بزرگی است.

 

سانتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز مقابل سوئد گفت: " رونالدو فقط به من گفت که می خواهد بازی کند. هر بازیکنی که به دلیل کووید19 در اختیار تیم ملی نباشد برای ما ضربه بزرگی است. ول من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم".

 

1535697

 

سرمربی پرتغال با اعلام اینکه تیمش حتی بدون حضور رونالدو با همان برنامه همیشگی بازی خواهد کرد گفت: " برنامه ما ثابت است ولی دینامیزم تیم بدون حضور کریستیانو فرق می‌کند. هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید وقتی بهترین بازیکن دنیا را در اختیار ندارد تیم بهتری می‌شود. ولی تیم ما ثابت کرده که مثل یک گروه متحد می‌تواند به هر شرایطی واکنش نشان بدهد و من به بازیکنانم اطمینان دارم".

 

 

دیدگاه‌ها