کد خبر : 1713664 | 23 مهر 1399 ساعت 13:04 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

لائوتارو: آرژانتین نشان داد چه قدرتی دارد

لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتین که یکی از گلهای کشورش به بولیوی را به ثمر رساند بعد از پیروزی از شخصیتی که آلبی سلسته در بازی نشان داده تمجید کرد.

لائوتارو: آرژانتین نشان داد چه قدرتی دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی 2022 منطقه آمریکای جنوبی در یک بازی دشوار در خانه بولیوی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با گلهای لائوتارو مارتینز و خواکین کورئا به پیروزی برسد. لائوتارو پاس گل دوم تیمش به کورئا را هم ارسال کرد تا مهمترین ستاره آرژانتین باشد.

 

1535710

 

بازی در پایتخت بولیوی، لاپاز، همیشه دشوار است چرا که ارتفاع این شهر از سطح دریا بیشتر از سه هزار متر بوده و نفس کشیدن را برای فوتبالیست‌ها دشوار می‌کند. آرژانتین با اینکه ابتدا از بولیوی عقب افتاد ولی در ادامه با گلهای لائوتارو و کورئا موفق شد به پیروزی برسد.

 

لائوتارو مارتینز در پایان بازی با اشاره به اولین پیروزی آرژانتین در لاپاز بعد از 15 سال به خبرنگاران گفت: " ما می‌دانستیم این بازی چنین شرایطی دارد. تیم ما ولی امروز نشان داد که هم شجاعت و اراده دارد و هم از عقلش خوب استفاده می‌کند".

 

1535712

 

ستاره آرژانتینی اینترمیلان در ادامه گفت: " ما خیلی خوشحالیم. این بازی برای ما اهمیت تاریخی داشت. نمی خواهم این را انکار کنم که بازی کردن در اینجا چقدر دشوار است. این شرایط خیلی چیزها را تغییر می دهد".

دیدگاه‌ها