کد خبر : 1713803 | 24 مهر 1399 ساعت 10:38 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: مگوایر از حمایت کامل ما برخوردار است

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس به اخراج هری مگوایر در بازی دیشب این تیم مقابل دانمارک واکنش نشان داد.

ساوتگیت: مگوایر از حمایت کامل ما برخوردار است

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس بعد از کسب یک پیروزی ارزشمند در مسابقه قبلی خود مقابل بلژیک، دیشب در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا برابر دانمارک قرار گرفت اما نهایتاً این بازی با تک گل کریستین اریکسن از روی نقطه پنالتی به سود تیم مهمان خاتمه یافت. البته اخراج زودهنگام هری مگوایر در مسابقه دیشب نیز تاثیر زیادی در شکست شاگردان گرت ساوتگیت ایفا کرد.

 

 

1535897

 

 

ساوتگیت در پایان بازی درباره عملکرد تیمش گفت: " من به عملکرد بازیکنانم بسیار افتخار می کنم. ما 11 بازیکن فوق العاده در بازی دیشب داشتیم. بعد از اخراج مگوایر ما انعطاف پذیری بالایی از خود به نمایش گذاشتیم و یک نمونه عالی از بازی 10 نفره و در حالت پر فشار را ارائه دادیم. از طرفی دروازه‌بان آن ها یک شوت حیرت انگیز را مهار کرد که باعث شد بازی با همان نتیجه 1-0 تمام شود. شاگردان من در حال یادگیری و پیشرفت هستند و با وجود تغییرات زیاد انعطاف پذیری بالایی از خود به نمایش گذاشته اند."

 

گرت ساوتگیت درباره اخراج هری مگوایر و انتقادات از او نیز گفت: " شاید دریافت کارت زرد اول توسط او بی جهت بود و باعث شد که کمی کار برایش سخت شود. در مورد خطای دوم اما اینگونه نبود. او بازیکن بزرگی است و بخش مهمی از کارهایی محسوب می‌شود که ما انجام می دهیم. مگوایر از حمایت کامل ما برخوردار است. او فقط به اطمینان خاطر احتیاج دارد و ما کاملاً به وی اعتقاد داریم. مگوایر باید ادامه دهد و مطمئنا زمان همه چیز را تغییر خواهد داد."

 

 

1535844

دیدگاه‌ها