کد خبر : 1713810 | 24 مهر 1399 ساعت 10:58 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: این بهترین نمایش تیم ملی پرتغال نبود

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است که با وجود پیروزی 3-0 در مقابل سوئد تیمش بهترین نمایش خود را ارائه نداده است.

سانتوس: این بهترین نمایش تیم ملی پرتغال نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در مسابقه ای که کریستیانو رونالدو را به دلیل مثبت شدن تست کرونا در اختیار نداشت موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده با سه گل حریف خود را شکست دهد. پرتغال حالا با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فرانسه در صدر جدول گروه خود در لیگ ملت های اروپا قرار گرفته است.

 

فرناندو سانتوس مربی تیم ملی پرتغال پس از پیروزی دلچسب تیمش مقابل سوئد گفت: " من فکر می‌کنم که ما به خوبی بازی را کنترل کردیم. این بهترین نمایشی نبود که ما می توانستیم ارائه دهیم اما به طور کلی خوب بود. نتیجه به خودی خود عالی است. در مورد بازی، جنبه های بسیار خوبی وجود داشت و در سایر موارد نیز می توانیم به اتفاقات خوب این مسابقه اشاره کنیم."

 

 

1535869

 

 

سانتوس در ادامه گفت: " ما 20 دقیقه بسیار خوب را سپری کردیم که در آن بازه زمانی توانستیم بازی را به خوبی تحت کنترل خود درآوریم. اما ما در مقابل فوتبالی که سوئد ارائه می‌داد نیز با مشکلات زیادی روبرو شدیم. آنها توپ‌های بلند زیادی ارسال می‌کردند و از طرف دیگر چهار بازیکن خوب در منطقه جلوی زمین خود قرار داده بود."

دیدگاه‌ها