کد خبر : 1713851 | 24 مهر 1399 ساعت 15:14 | 46.6K بازدید | 2 دیدگاه

تیبو کورتوا:

همیشه راموس را تحسین کرده ام جز یک بار

تیبو کورتوا دو سال است با سرخیو راموس هم تیمی است ولی از او یک خاطره خیلی تلخ دارد.

همیشه راموس را تحسین کرده ام جز یک بار

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا بین سال های 2011 تا 2014 به صورت قرضی از چلسی برای اتلتیکو بازی می کرد و در این باشگاه به قدری خوش درخشید که چلسی او را بازگرداند و تا تابستان 2018 نیز برای آبی ها بازی کرد. کورتوا که یکی از 5 دروازه بان برتر دنیا محسوب م شود، در حالی که یک سال از قراردادش باقیمانده بود، دو سال پیش به رئال مادرید پیوست و پس از یک فصل بد، اعاده حیثیت کرد و فصل گذشته توانست عنوان بهترین گلر لالیگا را کسب کند. و از عوامل مهم قهرمانی رئال در لالیگا بود.

 

 

نبرد زیدان-سیمئونه؛ به یاد فینال تاریخی میلان :: ورزش سه

 

 

کورتوا که با دیه گو سیمئونه و زین الدین زیدان کار کرده، در مصاحبه با کادنا سر و در مورد تفاوت این دو مربی گفت:« سیمئونه و زیدان دو مربی متفاوت هستند. سیمئونه می گفت توپ را به حریف بدهید و بیشتر روی توپ های هوایی تاکید داشت. او از همه بازیکنانش می خواست در کارهای دفاعی شرکت کنند. اتلتیکو در مجموع تیمی دفاعی است. با زیدان اما توجه ما روی حفظ توپ و میدان است و اینکه بازیکنان مرتب به هم پاس بدهند. از هر دو چیزهای زیادی یاد گرفته ام. همچنین از آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو که افتخار کار کردن با آنها را نیز داشتم.»

 

کورتوا در مورد توهین هواداران اتلتیکو گفت:« برایم دردناک نبود. در هر صورت اتلتیکو و رئال رقیبند و این مسائل هم طبیعی است. من زمانی که برای اتلتیکو بازی می کردم، همه توانم را گذاشتم و هواداران واقعی اتلتیکو هم این را می دانند. اگر بیرون زمین برای خودم و خانواده ام مشکلی ایجاد نشود، فحاشی های درون میدان برایم مهم نیست.»

 

 

1535968

 

 

سرخیو راموس:« راموس کاپیتان و رهبر تیم ما در زمین و بیرون زمین است. داشتن مدافعی مثل او که هم خوب گل می زند و هم خوب دفاع می کند برای هر دروازه بانی یک نقطه اطمینان بخش است. من همیشه راموس را تحسین کرده ام جز یک بار در فینال لیسبون(راموس در فینال لیگ قهرمانان 2014 دقیقه 93 به کورتوا گل زده بود).»

 

مسی یا رونالدو:« این دو را نمی توان مقایسه کرد. هر دو متعلق به این دنیا نیستند. رونالدو محصول تلاش و تمرین زیاد است و تبحر زیادی روی گلزنی دارد و سرعتش نیز بالاست. مسی استعداد خالص است و در دریبل زنی تبحر بیشتری دارد. در مجموع نباید این دو را قیاس کرد.»

 

دیدگاه‌ها