کد خبر : 1713875 | 24 مهر 1399 ساعت 17:17 | 137.1K بازدید | 1 دیدگاه

افشای یک راز بزرگ

روزی که لیونل مسی با مورینیو تمام کرد

جانلوکا دی مارتزیو در کتاب جدید خود فاش ساخت که لیونل مسی در تماسی ویدیویی با ژوزه مورینیو با وی به توافق کامل رسیده بود و چیزی تا جدایی از بارسا فاصله نداشت.

روزی که لیونل مسی با مورینیو تمام کرد

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه پیش لیونل مسی در مصاحبه با وبسایت گل تایید کرد که یک سال دیگر هم در بارسا خواهد ماند.

فوق ستاره آرژانتینی که از مدیریت بارسا بسیار ناراضی است و این موضوع را صراحتا نیز عنوان کرد، به شکلی جدی خواهان جدایی و تجربه یک چالش جدید بود ولی با مخالفت صریح باشگاه، چاره ای جز کشاندن بحث به دادگاه نبود و چون تمایلی برای این جنگ و جدل قضایی نداشت، ترجیح داد یک فصل دیگر هم ماندنی شود.

 

 

1535999

 

 

این اولین بار نبود که مسی بسیار به جدایی از بارسا نزدیک شد.

جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور اسکای اسپورتس و متحصص در نقل و انتقالات در کتاب جدید خود به نام "Grand Hotel Calciomercato" فاش ساخت که مسی سال 2014 بسیار به پیوستن به چلسی نزدیک شده بود.

همان تابستانی که دوست صمیمی او سسک فابرگاس از بارسا راهی چلسی شد و باشگاه کاتالان روزهای خوبی را پس از یک فصل بدون جام پشت سر نمی گذاشت. مسی در آن مقطع به دلیل نایب قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی نیز شرایط روحی خوبی نداشت.

 

 

1535998

 

 

دی مارتزیو از این اتفاق به عنوان بزرگترین داستان مخفی مانده نقل و انتقالات یاد کرده و نوشته است که مسی و ژوزه مورینیو در یک تماس ویدیویی در مورد همه چیز حتی دستمزد به توافق می رسند ولی به یکباره مذاکرات از سوی لیونل مسی و پدرش متوقف شده و او در بارسا ماندنی می شود. چلسی حتی حاضر بود 250 میلیون یورو بند فسخ قرارداد مسی را نیز فعال کند.

این قضیه تا به امروز از سوی هیچکدام از طرفین فاش نشده بود و دی مارتزیو برای اولین بار پرده از آن برداشته است. مسی در بارسا ماند و همان فصل با مربیگری لوئیس انریکه در بارسا فاتح سه گانه شد.

 

 

1535997

 

 

دی مارتزیو همچنین ادعا کرده است که تابستان 2013 فلورنتینو پرز رئیس رئال قصد مذاکره با لیونل مسی را داشت ولی او اعلام کرد که با رئال پای میز مذاکره نمی شیند.

 

دیدگاه‌ها