کد خبر : 1713941 | 25 مهر 1399 ساعت 10:41 | 34.8K بازدید | 6 دیدگاه

مصاحبه جدید ابرستاره آرژانتینی

مسی: بیشتر از گل زدن، گل ساختن را دوست دارم

لیونل مسی می‌گوید در این برهه از فوتبالش در بارسلونا دیگر مثل قبل به دنبال گلزنی نیست بلکه بیشتر سعی دارد بازیکنی در خدمت تیم باشد.

مسی: بیشتر از گل زدن، گل ساختن را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا به خاطر شم گلزنی بالا و گلهای متعددی که برای بارسا به ثمر رسانده مشهور است ولی او حالا در یک مصاحبه می‌گوید در این برهه از فوتبالش کمتر از قبل به گلزنی اهمیت می‌دهد بلکه بیشتر سعی دارد بازیکنی در خدمت تیم باشد.

 

مسی 33ساله در 734 بازی با پیراهن بارسا 635 گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. او در سالهای اخیر بارها راه را برای گلزنی هم تیمی هایش باز کرده و از این نظر هم روز به روز آمار بهتری بدست آورده. تا جایی که مسی فصل گذشته رکورد پاس گل تاریخ لالیگا را شکست و در یک فصل 21 پاس گل به بازیکنان بارسا داد.

 

تبدیل شدن از گلزن به بازی‌ساز در بارسلونا

مسی در مصاحبه‌ای با نشریه گارگانتا پودرسا در این باره گفت: " من امروز کمتر به گلزنی توجه دارم و سعی‌ام این است که هر چه بیشتر به تیم کمک کنم و در تلاش تیمی نقش داشته باشم".

 

1536093

 

کمک به مبارزه با اپیدمی کرونا در آرژانتین

مسی در ادامه مصاحبه درباره وضعیت بغرنج کرونا در آرژانتین و نقش او در مبارزه با آن گفت: " ما در این اپیدمی باید کاری کنیم که همه نیازهای اولیه مثل آب و برق و غذا در اختیار مردم باشد".

 

مسی که اخیراً یک میلیون یورو برای مبارزه با کرونا کمک کرده در ادامه گفت: " وقتی می بینم مردم در آرژانتین چطور در این فعالیت دسته‌جمعی مشارکت می کنند‌، به خصوص با توجه به وضعیت بغرنجی که با آن مواجه هستیم، احساس غرور پیدا می کنم. نابرابری بزرگترین مشکل جامعه ما است و همه باید برای رفع آن دست به دست هم بدهیم".

 

1536094

 

افتخارات بارسا تقدیم به مبارزه‌کنندگان با کرونا

مسی در این مصاحبه می‌گوید بارسلونا هر جامی که امسال بدست بیاورد را تقدیم کسانی خواهد کرد که در خط مقدم مشغول مبارزه با کرونا هستند. او در این باره گفت: " هر جامی که امسال بدست بیاید تقدیم به کسانی می‌شود که به نوبه خود برای مبارزه با این بلا تلاش می‌کنند".

 

 

دیدگاه‌ها