کد خبر : 1713913 | 24 مهر 1399 ساعت 21:07 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی: بازی به بازی بهتر می‌شویم

سرمربی تیم هندبال کیمیاکاشت کردستان گفت: با حمایت مسئولان استانی و باشگاه می‌توانیم جزو تیم‌هایی باشیم که در ادامه بیشتر از تیم ما بشنوید.

سلیمی: بازی به بازی بهتر می‌شویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در ششمین روز از دور اول سی‌ و سومین دوره لیگ برتر هندبال دو تیم کیمیا کاشت کردستان و زغال سنگ طبس در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با برتری 31 بر 28 زغال سنگ طبس به پایان رسید.
 

ناصر سلیمی، سرمربی تیم هندبال کیمیاکاشت کردستان اظهار داشت: تیم ما جوان است و به تازگی بسته شده است. ما اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم. به تیمم امیدوارم چون بازی به بازی بهتر می‌شویم. با حمایت مسئولان استانی و باشگاه می‌توانیم جزو تیم‌هایی باشیم که در ادامه بیشتر از تیم ما بشنوید. 

 

 

سرمربی تیم هندبال کیمیاکاشت کردستان درمورد عملکرد درخشان سنگربان تیمش در این مسابقه تاکید کرد: وی یکی از دروازه‌بان‌هایی است که پیش از این کمتر کسی او را دیده بود. خدارحمی سابقه حضور در لیگ‌های خارجی را هم دارد و امروز خیلی خوب ظاهر شد. او یکی از سرمایه‌های سپاهان بود و خوشبختانه سرمایه‌های سپاهان آنقدر زیاد بود که ما توانستیم از حضور ایشان  استفاده کنیم. 

دیدگاه‌ها