کد خبر : 1713933 | 25 مهر 1399 ساعت 03:05 | 41.1K بازدید | 4 دیدگاه

حمله کوید-19 به ستارگان فوتبال

یازده ستاره‌ی بزرگ انتخابی کرونا

در روزهایی که دنیا درگیر پاندمیک کووید 19 می‌باشد ستاره‌های دنیای فوتبال نیز از این امر مستثنی نبودند و خبر درگیری آنها با کرونا گاهی تیتر یک خبرگزاری های دنیا بوده است.

یازده ستاره‌ی بزرگ انتخابی کرونا

به گزارش "ورزش سه" ، خبر ابتلای کریستیانو رونالدو به بیماری کرونا دنیای فوتبال را نگران حال این ستاره‌ی پرتغالی کرد. شایعات زیادی درباره اینکه این بازیکن چگونه درگیر این ویروس شده وجود دارد اما یکی از گمانه ها آن است که او اردوی پرتغال را برای ساعتی ترک کرده و پس از بازگشت به اردو در آزمایشات، تست کوید-19 این بازیکن مثبت شده است و این نشان از آن دارد که این ویروس چه مقدار به همه‌ی ما نزدیک است و کوچک‌ترین اهمالی می تواند ما و اطرافیان‌مان را درگیر کند.


خوشبختانه در بین بازیکن‌های بزرگ دنیای فوتبال با توجه به فیزیک آماده‌ی آنها وخامت حالی گزارش نشده و پس از طی کردن دوران قرنطینه به میادین بازگشته اند. 

 

 

حمله‌ی کوید-19 به ستارگان فوتبال

 

این تیتری بود که نشریه اسپانیایی مارکا پس از مثبت شدن ابتلای کریس رونالدو به ویروس کرونا در ستون ویژه خود انتخاب کرده بود. این آخرین نفر در لیست طولانی بازیکنانی است که می توانیم یازده نفر از آنها را در سطح  بسیار بالایی قرار دهیم.


اگر بخواهیم یک تیم منتخب کووید-19 را انتخاب کنیم می توانیم رهبری آن را به چولو سیمئونه بسپاریم که کمتر از یک ماه پیش به همراه یکی از دستیارانش به این ویروس مبتلا شد. حتی می توانیم یک دستیار خوش‌فکر به نام میکل آرتتا نیز برای وی انتخاب کنیم؛ آرتتایی که مدتی است از سمت دستیاری گواردیولا به نیمکت تیم آرسنال رسید و از اولین افراد مشهور در دنیای فوتبال بود که به جنگ ویروس کرونا رفت.

 

دروازه‌ی این تیم توسط قهرمان سه دوره‌ی لیگ قهرمانان یعنی کیلور ناواس حراست می شود. ناواس هم از جمله تعداد کثیری از بازیکنان پاریسن ژرمن بود که با کرونا دست به گریبان شد. 

 

 

1536069

 

 

یک خط دفاع 240 میلیون یورویی ادامه‌ی روند درگیری ستارگان با این ویروس است.خوان خیمنز مدافع اتلتیکو مادرید و ماتیاس دلیخت از یوونتوس در مرکز خط دفاعی و مارکینیوش از پاریسن ژرمن و خوزه گایا مدافع والنسیا و تیم ملی اسپانیا به ترتیب دفاع های راست و چپ این تیم منتخب را شامل می شوند. 

 

در مرکز میدان ویروس دست به انتخاب پل پوگبا ، تیاگو آلکانتارا و پائولو دیبالا زده است. پوگبا موتور خط هافبک خواهد بود و این در حالی است که تیاگو رهبری آن را بر عهده خواهد گرفت. دیبالا نیز مسئولیت رساندن توپ به مهاجمان را دارد و البته هر سه بازیکن قدرت شوت‌زنی بالایی را در اختیار دارند. 

 

در خط حمله ویروس به ما اجازه ایجاد یک مثلث رویایی را داده است. در گوشه ها ما باید زوج پی اس جی را انتخاب کنیم. نیمار و امباپه نزدیک به 400 میلیون یورو ارزش دارند و در راس حمله نیز رونالدو را خواهیم داشت که آخرین مورد ابتلا به پاندمیک کرونا بوده است. مطمئنا در خط حمله به هیچ عنوان مشکل گلزنی نخواهیم داشت، این سه بازیکن در مجموع 91 گل در فصل اخیر به ثمر رسانده اند.

دیدگاه‌ها