کد خبر : 1713939 | 25 مهر 1399 ساعت 10:25 | 52.2K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد پرویی‌ها از شبیه‌سازی نیمار

نیمار یک دلقک واقعی است

بازیکن تیم ملی پرو که اخیراً مقابل برزیل 4-2 شکست خورد از نیمار به شدت انتقاد کرده و از او به عنوان یک دلقک واقعی یاد کرد.

نیمار یک دلقک واقعی است

به گزارش "ورزش سه"، نیمار این هفته در جریان دیدار تیم ملی برزیل مقابل پرو در مقدماتی جام جهانی 2020 درخشید و با هت تریک کردن در این بازی نقش مهمی در پیروزی 4-2 برزیلی ها داشت. اما پرویی‌ها از رفتار نیمار در این بازی عصبانی هستند و در جدیدترین واکنش از اردوی پرو، کارلوس زامبرانو بازیکن این تیم با انتقادی شدید از نیمار از او به عنوان "یک دلقک واقعی" یاد کرد.

 

نیمار در این بازی دو پنالتی بدست آورد و خودش آنها را به گل تبدیل کرد ولی عصبانیت پرویی‌ها بیشتر به این خاطر است که معتقدند نیمار در هر دو پنالتی شبیه سازی کرده و دو پنالتی غیرمنصفانه از داور گرفته است.

 

1535655

 

زامبرانو که خودش در آخرین دقیقه بازی از زمین اخراج شده بود گفت: " نیمار بازیکن بزرگی است و یکی از بهترین بازیکنان دنیا است ولی برای من او یک دلقک واقعی است. نیمار خوب می‌داند در زمین چه می‌کند. او بازیکن بزرگی است ولی به دنبال کوچکترین خطا می گردد تا بزرگنمایی کند".

 

بازیکن تیم ملی پرو در ادامه گفت: " در بازی با ما نیمار در محوطه جریمه ما خودش را چهار پنج بار زمین انداخت تا ببیند آیا از داور پنالتی می گیرد یا نه. در نهایت هم به هدفش رسید و با دو پنالتی که اصلاً پنالتی نبود دو بار دروازه ما را باز کرد".

 

 

دیدگاه‌ها